Eran "Harry Potter-hörna"
Forum > Harry Potter > Eran "Harry Potter-hörna"
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
JosefinFini
Elev |
Nu känner jag mig glad! Kanske ska ta tillbaka min sekretär ♥ Förut gillade jag den inte så mycket, men nu tycker jag den är jättefin! Den står i vardagsrummet, men kanske ska jag ta in den i mitt rum ♥
![]()
29 feb, 2012 11:40 |
|
Rawenclaw98
Elev |
Kan ni fattta den här saken? Jo igår kom det ett mail till mig om att mina HP-saker har skickast från USA. Och gissa vad som hände idag då? Det har kommit!!!!!!! Min pappa kommer hem med sakerna senare idag. Fatta hur glad jag är nu!
................
Proud Ravenclaw................Newtina trash
29 feb, 2012 15:45 |
|
Ginny.:.Weasley
Elev |
Skrivet av Rawenclaw98: Kan ni fattta den här saken? Jo igår kom det ett mail till mig om att mina HP-saker har skickast från USA. Och gissa vad som hände idag då? Det har kommit!!!!!!! Min pappa kommer hem med sakerna senare idag. Fatta hur glad jag är nu! Bild?? And I will miss the train ride in and the pranks pulled by the twins and though its no where I have been I'll keep on smiling from the times I had with them 29 feb, 2012 15:46 |
|
Rawenclaw98
Elev |
^javisst men det kommer ungefär vid fem-tiden
................
Proud Ravenclaw................Newtina trash
29 feb, 2012 15:49 |
|
Ginny.:.Weasley
Elev |
Azome! And I will miss the train ride in and the pranks pulled by the twins and though its no where I have been I'll keep on smiling from the times I had with them 29 feb, 2012 15:50 |
|
Borttagen
|
Jag har monsterboken om monster, alla filmer och bøcker, marodørkartan, tre gyllene kvickar, en kvastparkering ( det ær roligare æn ett kvastskåp.),massa posters och tavlor, ett harry potter skåp, harry potter gardiner, harry potter ørngott, en trollstav man kan anvænda som en fjærrkontroll till teven, 7 harry potter spel. och en brasa i mitt rum.
29 feb, 2012 16:00 |
|
Johnte
Elev |
Skrivet av Rawenclaw98: Kan ni fattta den här saken? Jo igår kom det ett mail till mig om att mina HP-saker har skickast från USA. Och gissa vad som hände idag då? Det har kommit!!!!!!! Min pappa kommer hem med sakerna senare idag. Fatta hur glad jag är nu! Nice!
29 feb, 2012 16:00 |
|
Rawenclaw98
Elev |
Skrivet av Johnte: Skrivet av Rawenclaw98: Kan ni fattta den här saken? Jo igår kom det ett mail till mig om att mina HP-saker har skickast från USA. Och gissa vad som hände idag då? Det har kommit!!!!!!! Min pappa kommer hem med sakerna senare idag. Fatta hur glad jag är nu! Nice! Jag hade beställt tre trollstavar (harrys, hermiones och Dumbledores), Jag betällde fredagen, förra veckan och det tog typ bara två eller en dag med leveransen EDIT: Oj då jag glömde Horocruxen (medaljongen) ................
Proud Ravenclaw................Newtina trash
29 feb, 2012 16:10 |
|
JosefinFini
Elev |
Skrivet av Rawenclaw98: Skrivet av Johnte: Skrivet av Rawenclaw98: Kan ni fattta den här saken? Jo igår kom det ett mail till mig om att mina HP-saker har skickast från USA. Och gissa vad som hände idag då? Det har kommit!!!!!!! Min pappa kommer hem med sakerna senare idag. Fatta hur glad jag är nu! Nice! Jag hade beställt tre trollstavar (harrys, hermiones och Dumbledores), Jag betällde fredagen, förra veckan och det tog typ bara två eller en dag med leveransen EDIT: Oj då jag glömde Horocruxen (medaljongen) Kul! ![]()
29 feb, 2012 17:14 |
|
Johnte
Elev |
Skrivet av Rawenclaw98: Skrivet av Johnte: Skrivet av Rawenclaw98: Kan ni fattta den här saken? Jo igår kom det ett mail till mig om att mina HP-saker har skickast från USA. Och gissa vad som hände idag då? Det har kommit!!!!!!! Min pappa kommer hem med sakerna senare idag. Fatta hur glad jag är nu! Nice! Jag hade beställt tre trollstavar (harrys, hermiones och Dumbledores), Jag betällde fredagen, förra veckan och det tog typ bara två eller en dag med leveransen EDIT: Oj då jag glömde Horocruxen (medaljongen) Funderar på att beställa därifrån också
29 feb, 2012 17:46 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen