myHogwarts
Forum > Harry Potter > myHogwarts
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
percy weasley
Elev |
okej
9 mar, 2012 18:56 |
|
kya
Elev |
Skrivet av Matizze: Haha, nej men det var faktiskt värre än man kan tro. Jag kommer ihåg att jag nästan började skrika av frustration, och eftersom jag är så onormal så blev jag så arg att jag började gråta bara för att komma på att jag kanske skulle förstöra mitt tangentbord om jag grät på det... :3 Kom in dag 4. Du då? ^^ Haha! Ja jag satt och tittade på tv med familjen samtidigt och när de försökte prata med mig skrek jag: Håll käften jag är upptgagen! Hehe ... Kom in på dag två och sedan lite konstigt nog en andra gång dag tre O.o ![]() ![]()
9 mar, 2012 19:00 |
|
Matizze
Elev |
Skrivet av kya: Skrivet av Matizze: Haha, nej men det var faktiskt värre än man kan tro. Jag kommer ihåg att jag nästan började skrika av frustration, och eftersom jag är så onormal så blev jag så arg att jag började gråta bara för att komma på att jag kanske skulle förstöra mitt tangentbord om jag grät på det... :3 Kom in dag 4. Du då? ^^ Haha! Ja jag satt och tittade på tv med familjen samtidigt och när de försökte prata med mig skrek jag: Håll käften jag är upptgagen! Hehe ... Kom in på dag två och sedan lite konstigt nog en andra gång dag tre O.o O_O? Bugg? x3 Haha, det verkar som om beta-perioden kommer att lämna efter sig många traumatiska minnen ^w^ ![]()
9 mar, 2012 19:03 |
|
cirklar
Elev |
Skrivet av Borttagen: Nja, New York är ju bara 6 timmar efter så jag skulle inte påstå att det är större delen av dagen.Skrivet av cirklar: För de som klarade frågorna på första dagen öppnar det den 15:de. De som klarade det den andra dagen kan komma in den 16:de. Tredje dagen - den 17:de osv. Men det kan också hända att de hoppar över någon dag för att uppdatera sidan. Kan ju påpeka att datumen då är i New York-tid verkar det som... Vilket innebär att vi i Sverige i princip kan lägga på en dag. För större tiden av den 15e mars här är fortfarande den 14e mars i USA... Tidsskillnader är jobbiga >.< Och på myHogwarts står det "Starting on March 15th at 12PM Eastern (New York) time, we will have a registration form available on the home page." Det betyder att det kommer att öppna 18:00 svensk tid om jag inte är helt ute och cyklar.
9 mar, 2012 23:01 |
|
Pumpkin99
Elev |
10 mar, 2012 01:53 |
|
cirklar
Elev |
Nu är snart väntan över för oss som blivit betatestare. Alla som har blivit det bör också ha fått detta mejl:
Spoiler: I slutet står det också vilken dag man kom med ifall man har glömt det.Tryck här för att visa!
13 mar, 2012 22:27 |
|
J-star Black
Elev |
13 mar, 2012 22:29 |
|
Solkatten
Elev |
Tänker kolla mina mail på morgonen i morgon. Kan inte nu för jag surfar på mobilen och ska snart gå och lägga mig. ^^
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 13 mar, 2012 23:21 |
|
Le
Elev |
Gud, vad bra det verkar!
http://media.tumblr.com/tumblr_lwmk44RVAF1qdq5u6.gif <-- Varför blir det ingen bild? :( 14 mar, 2012 07:26 |
|
AndromedaBlack
Elev |
Är det någon som kom in på Day 1?
http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=28943&page=1#p1754951 fanfiction om Rose Wesley och Scorpius Malfoy 14 mar, 2012 07:33 |
Du får inte svara på den här tråden.













Mugglarportalen