(PM)Jag hatar din blotta existens
Forum > Fanfiction > (PM)Jag hatar din blotta existens
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
^Jepp
8 mar, 2012 21:04 |
|
Professor McGonagall
Elev |
Jättebra!
Hufflepuff Regerar!!! Läs gärna min Fanfiction"Nu och för alltid" http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=12482&page=1#p615954 8 mar, 2012 21:15 |
|
Matizze
Elev |
Jean Jean har för länge sedan tappat räkningen på hur många gånger han har fyllt på sitt glas eller druckit en klunk från någon av flaskorna bakom bardisken där både han och Didier står efter att själv ha erbjudit sig att hälla upp drinkar till alla. Covers på populära låtar med text från traditionell julmusik dundrar från lokalens alla hörn, men Jean hör knappt vad som sjungs. Didiers välformade läppar sluter sig om det lite dimmiga glaset och Jean stirrar som förhäxat på dem medan han håller i sig i kanten på bardisken för att inte falla. Jean sluter ögonen och tittar genast på en annan scen i rummet, i en vinkel som är snett uppifrån. Bijou har ögonen fästa på personerna närmast Jean och Bijou, som en beskyddare, men Jean ser att Bijous synfält är precis lika dimmigt som hans eget. ”Hey, Shcån?” Sluddrar Didier och det tar en stund för Jean att placera det som Didier nyss har sagt. Jean öppnar långsamt ögonen och tittar på Didier. ”Va e’re om?” Frågar Jean med ett brett flin. ”Jag kom å’ tänka på en sak”, säger Didier och besvarar Jeans flin med ett ännu bredare. ”Den här låten kommer inte från Frankrike va?” Jean blinkar förvånat och försöker att lyssna på orden i låten och stänga av den jobbiga basen. De välkända orden från en utav de brittiska jullåtar som farmor hade tvingat dem att lära sig när de var små dundrar in i Jeans känsliga öron och Jean tar ett hårdare grepp om bardisken. ”Frosty the Snowman”, säger Jean allvarligt och möter Didiers förvånade blick. ”Va?” ”Låten… Låten heter Frosty the Snowman”, säger Jean tydligare och tar en djup klunk från en av ölflaskorna som står framför honom. ”Hur i helvete vet du det?” ”Farfar var britt, och han lärde farmor som lärde mig”, mumlar Jean. ”Men nog för att jag är full, men jag tänker inte berätta hela min släkthistoria för dig.” ”Nä, gör inte det! Jag är så full att jag kommer att schomna då!” Varnar Didier och skrattar högt. Jean stirrar återigen på Didiers läppar och utan att riktigt ha förstått varför så böjer sig Jean fram och låter sina egna perfekta läppar möta Didiers. Jean är inte alltför förvånad när Didier besvarar Jeans kyss och Jean känner hur Didiers varma tunga rör lätt vid Jeans läppar. ”Woho!” Hör Jean någon skrika, men det känns som om någon helt plötsligt har byggt upp en vägg mellan honom och Didier och resten av personerna i lokalen. Det uppskattande ropet följs av ett antal busvisslingar och något som låter som en fejkad spya. Jean höjer ena handen och visar resten av världen sitt långfinger innan han drar Didier närmare och, efter att ha tagit ett darrande andetag, upptäcker att han inte längre kan hålla balansen. Med en duns rasar Jean ner på det smutsiga golvet med Didier över sig. Didier skrattar högt och hjärtligt innan han reser sig upp. Jean tar tag i bardisken och drar sig med hjälp av den upp. Jean kan inte för sitt liv förstå varför Jess ville gå hem? Men det så klart, Jess är antagligen för dum för att inse att det finns något som heter nöje. De sista tonerna av Frosty the Snowman har för länge sedan klingat ut, och genom ett vattenfläckat fönster lyser den vita månen in. Jean ler för sig själv, just nu, i den här lokalen, finns det ingenting som heter bekymmer. En ölflaska faller till marken, och de gröna glasskärvorna studsar mot det hårda betonggolvet. För ett ögonblick lyser månen genom en av skärvorna och skapar en grön skugga på den närmaste väggen och golvet. I Jeans ögon finns det ingenting vackrare just nu. ![]()
9 mar, 2012 18:05 |
|
Borttagen
|
=) Du är bäst!
9 mar, 2012 18:14 |
|
Victoire Weasly
Elev |
9 mar, 2012 18:22 |
|
AlexZz
Elev |
*AlexZz älskar fyllon 8D*
AWSOME! ;D *YAOI YAOI YAOI!! ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥* DU ÄRRR BÄÄÄÄSSSSTTTTT!!!! . .
9 mar, 2012 18:51 |
|
Josie Malfoy
Elev |
*osäker på vad jag ska säga*
fast den är j*vla bra...... så varför säger jag inte bara det?? *föra inre debatt med mig själv* *pausa debatt* skriv mer *peka på Matizze* *klicka på start knappen till debatten* Be who you are and say what you feel because those who mind don't matter and those who matter don't mind. 9 mar, 2012 19:13 |
|
Borttagen
|
JätteBra! Meer!
9 mar, 2012 20:15 |
|
Vipratten
Elev |
Fantastiskt. Som vanligt. Glöm inte att det är lite bokstav efter citat/repliker. Jag kan inte förklara det bättre för tillfället. Min hjärna är tröttmos. Det var bra i alla fall. Ba' så du vet.
Just because you've got the emotional range of a teaspoon doesn't mean we all have - Hermione Granger
9 mar, 2012 22:10 |
|
GinnyForever
Elev |
Braaaaaaaaaaa! Meeeeeeeeeeeeeeeeeer! Snääääääääääääääääälla!
9 mar, 2012 22:25 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen