ERKÄNN!
Forum > Quidditchplanen > ERKÄNN!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
parkinson123
Elev |
10 jan, 2011 11:21 |
|
soratanaka
Elev |
Jag erkänner att jag dricker O'boy Daim atm! ERKÄNN!
"We should love people and use things, but unfortunately we love things and use people." 10 jan, 2011 11:28 |
|
parkinson123
Elev |
10 jan, 2011 11:31 |
|
soratanaka
Elev |
Jag erkänner att jag håller med ovanstående! ERKÄNN!
Edit; Alltså.. att jag också har de svagheterna.. Hahahaha. "We should love people and use things, but unfortunately we love things and use people." 10 jan, 2011 11:32 |
|
parkinson123
Elev |
haahhA
Jag erkänner att man kan hitta alt under min säng! (Draco Malfoy och Aragog bor där under) ERKÄNN! ![]()
10 jan, 2011 11:35 |
|
soratanaka
Elev |
Jag erkänner att jag inte städat mitt rum på.. tre månader. Minst. ERKÄNN!
"We should love people and use things, but unfortunately we love things and use people." 10 jan, 2011 11:36 |
|
parkinson123
Elev |
Jag erkänner att jag just hittade min Epic movie film där under och att jag ska gå och äta nu!
ERKÄNN! ![]()
10 jan, 2011 11:39 |
|
soratanaka
Elev |
Jag erkänner att jag ska börja skriva nu. ERKÄNN!
"We should love people and use things, but unfortunately we love things and use people." 10 jan, 2011 11:40 |
|
Borttagen
|
Erkänner att jag lyssnar på stevie wonder, Erkänner att jag har varit ute med Lily
ERKÄNN!! 10 jan, 2011 12:31 |
|
soratanaka
Elev |
Jag erkänner att Wonder är rätt episk. ERKÄNN!
"We should love people and use things, but unfortunately we love things and use people." 10 jan, 2011 12:32 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen