Sociala tråden!
Forum > Off Topic > Sociala tråden!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
PrueJust nu jobbar jag på att läsa in Fysik A, blev idag klar med optikdelen, skall repetera den lite - skriver lite mindmaps, och sedan prov på det.
Mitt stora projekt är Projektarbetet som håller på att gå i sjön... D: 23 nov, 2011 16:31 |
|
Borttagen
|
Jag sitter och julpysslar och ugglepostar med GinnyOlivia
23 nov, 2011 16:44 |
|
si_tonks
Elev |
23 nov, 2011 16:47 |
|
Elley
Elev |
23 nov, 2011 16:47 |
|
Celebikai
Elev |
23 nov, 2011 16:51 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: PrueJust nu jobbar jag på att läsa in Fysik A, blev idag klar med optikdelen, skall repetera den lite - skriver lite mindmaps, och sedan prov på det. Mitt stora projekt är Projektarbetet som håller på att gå i sjön... D: Åh fysik D: Men det är väl ganska lång tid kvar av projektarbetet, till mars, ungefär? Min grupp hade knappt gjort någonting i december, men vi vann ändå bästa projektarbete 23 nov, 2011 16:53 |
|
Borttagen
|
Jag vill vara klar i februar och har en ganska strikt tidsplan. Måst jobba häcken av mig för att följa den nu XD
Men joja, jag vet inte. Det är mycket strul med mina handledare med. 23 nov, 2011 17:17 |
|
cannedcorn
Elev |
23 nov, 2011 17:25 |
|
Borttagen
|
23 nov, 2011 17:28 |
|
kinshaw
Elev |
23 nov, 2011 17:43 |
Du får inte svara på den här tråden.










Mugglarportalen