@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
joel9324
Elev |
Skrivet av Obliviate_: Hm. Flyttat in i ny lägenhet, allt är perfekt men tror tyvärr jag fått med mig grannarna från gamla kåken. spelas musik HÖGT o dunkar i väggarna dygnet runt tammefan ._. Whai oh whai? D: Åh känner igen mig. Vi bor i en lägenhet. Det hörs musik där uppifrån och så. Men annars är det okej
6 okt, 2012 21:43 |
|
harrypotter87
Elev |
6 okt, 2012 21:43 |
|
joel9324
Elev |
6 okt, 2012 21:44 |
|
DarkBells
Elev |
6 okt, 2012 21:45 |
|
Obliviate_
Elev |
Skrivet av joel9324: Skrivet av Obliviate_: Hm. Flyttat in i ny lägenhet, allt är perfekt men tror tyvärr jag fått med mig grannarna från gamla kåken. spelas musik HÖGT o dunkar i väggarna dygnet runt tammefan ._. Whai oh whai? D: Åh känner igen mig. Vi bor i en lägenhet. Det hörs musik där uppifrån och så. Men annars är det okej Samma här :3 lugnt i övrigt men ja.. killen ovanför har övat på sina trummor o basgitarr sen elva imorse. 6 okt, 2012 21:49 |
|
harrypotter87
Elev |
6 okt, 2012 21:50 |
|
joel9324
Elev |
6 okt, 2012 21:51 |
|
Dramione99
Elev |
Skrivet av joel9324: Ja, det är ju jul om bara sisådär två månader, xD. Det är ju bra att vara väl förberedd. Har kvar lite julinredning i mina ägodelar på min profil. Ska kan kanske börja pynta lite nu? 6 okt, 2012 21:53 |
|
harrypotter87
Elev |
6 okt, 2012 21:53 |
|
EmahS
Elev |
Är så trött, förbannad och sur.
Ska kräva telenor på någon kompesation för de gör mig okontaktbar i 2 dygn
6 okt, 2012 21:55 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen