@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Dracos Tvillingsyster
Elev |
Skrivet av Borttagen: ja.Skrivet av Dracos Tvillingsyster: Skrivet av Borttagen: jag kan försöka Skrivet av Dracos Tvillingsyster: Skrivet av Borttagen: du kan skriva till mig om du vill c: Alltså, jag vill utrycka mina känslor. du skulle förmodligen inte förstå någonting.... Är du säker?
6 okt, 2012 21:21 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Dracos Tvillingsyster: Skrivet av Borttagen: ja. Skrivet av Dracos Tvillingsyster: Skrivet av Borttagen: jag kan försöka Skrivet av Dracos Tvillingsyster: Skrivet av Borttagen: du kan skriva till mig om du vill c: Alltså, jag vill utrycka mina känslor. du skulle förmodligen inte förstå någonting.... Är du säker? Okej, börjar skriva då. 6 okt, 2012 21:22 |
|
Pixie
Elev |
listen to mee
http://soundcloud.com/alicewerdin/l-rdagsprat igga alla 'um, eh, assååh' och igga tardis
6 okt, 2012 21:30 |
|
Knizzlare
Elev |
hör upp allihopa!!
jag har just installerat om min dator och fixat internet, asså, laddat ner internetdrivrutiner, fatta vad coolt och va duktig jag känner mig och det gick inte så långsamt, till och med nästan typ fort! :O hihiii, nu är jag glad! ![]()
6 okt, 2012 21:31 |
|
Dramione99
Elev |
jAG ORKAR INTE ÄTA UPP MIN GRÄDDE. OCH JAG RÅKADE TYDLIGEN OXÅ SLÅ PÅ CAPS lOCK, XD.
6 okt, 2012 21:32 |
|
Fenrir
Elev |
6 okt, 2012 21:34 |
|
Knizzlare
Elev |
6 okt, 2012 21:39 |
|
joel9324
Elev |
Gästerna har åkt hem nu. Älskar dem ♥ Är rädd att människor ska förändras och allting inte ska bli som vanligt
6 okt, 2012 21:39 |
|
harrypotter87
Elev |
6 okt, 2012 21:41 |
|
Obliviate_
Elev |
Hm. Flyttat in i ny lägenhet, allt är perfekt men tror tyvärr jag fått med mig grannarna från gamla kåken. spelas musik HÖGT o dunkar i väggarna dygnet runt tammefan ._.
Whai oh whai? D: 6 okt, 2012 21:42 |
Du får inte svara på den här tråden.










Mugglarportalen