@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
vet inte hur jag ska skriva på min ff.
6 okt, 2012 20:25 |
|
Pixie
Elev |
haha ni kan följa mig på gifyo nu!
@ pixiepotter haha har raderat alla gamla gifs så nu är det ok att följa mig! jag följer tillbax om ni vill!
6 okt, 2012 20:31 |
|
Borttagen
|
Jag vill skypa med Majen00
6 okt, 2012 20:32 |
|
dillen99
Elev |
ÅÅ gud det här är så pip kul!: att vara med den roligaste och snällaste personen i världen och lana mugglis+sims! -luna99 ♥
Man mikham to ra dar aghosh giram <3 6 okt, 2012 20:36 |
|
Borttagen
|
Skrivet av dillen99: ÅÅ gud det här är så pip kul!: att vara med den roligaste och snällaste personen i världen och lana mugglis+sims! -luna99 ♥ ♥ 6 okt, 2012 20:37 |
|
dillen99
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av dillen99: ÅÅ gud det här är så pip kul!: att vara med den roligaste och snällaste personen i världen och lana mugglis+sims! -luna99 ♥ ♥ You now it! ♥ Man mikham to ra dar aghosh giram <3 6 okt, 2012 20:39 |
|
EmahS
Elev |
Har hittat finaste iPhoneskalet. men så shippar de inte till Sverige >.<
men mammas jobbarkompis dotter bor i USA... kanske kan fjäska lite
6 okt, 2012 20:47 |
|
Knizzlare
Elev |
6 okt, 2012 20:48 |
|
Borttagen
|
Men AHh, sluta äta då Eira! D:
6 okt, 2012 20:50 |
|
EmahS
Elev |
Är så jävla arg.
Kommer inte kunna sms:a/ringa (eller ta emot det) förrän måndag. FUCK TELENOR. Känner för att börja gråta. något har gått fel i aktiveringen av mitt simkort. och teknikerna jobbar inte på helgen. och idioten jag "chattade" med på telenor stängde chatten direkt efter att jag sagt "ok tack". han svarade "Skulle det dyka upp några fler frågetecken är du välkommen att höra av dig igen. Ha en trevlig kväll. " och verkligen sekunden efter stänger han chatten. kanske hade fler frågor????
6 okt, 2012 20:52 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen