One Direction
Forum > Off Topic > One Direction
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Starfighter.
Elev |
JAG MED!
Har läktare A, sektion 108 2 nov, 2012 09:22 |
|
J00KERN
Elev |
Skrivet av The Noble Lion: Skrivet av J00KERN: Skrivet av The Noble Lion: JAG HAR BILJETTER!!! OMG JAG SKA SE ONE DIRECTION LIVE LDKJFLASJGHKJHSKDJH SDFGHJKL JAG MED OMFG OMG AKSJLFHLKJASHFKLAJSHFKAJSHD VART SITTER DU? LÄKTARE A SEKTION 139 D ![]()
2 nov, 2012 09:28 |
|
The Noble Lion
Elev |
Skrivet av J00KERN: Skrivet av The Noble Lion: Skrivet av J00KERN: Skrivet av The Noble Lion: JAG HAR BILJETTER!!! OMG JAG SKA SE ONE DIRECTION LIVE LDKJFLASJGHKJHSKDJH SDFGHJKL JAG MED OMFG OMG AKSJLFHLKJASHFKLAJSHFKAJSHD VART SITTER DU? LÄKTARE A SEKTION 139 D LÄKTARE A SEKTION 139 HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH!
2 nov, 2012 09:29 |
|
Miss_Green
Elev |
2 nov, 2012 09:37 |
|
Borttagen
|
HAHA, åh. Jag är inget riktigt fan av One Direction. Dock snackade de om dem på tv idag så jag lyssnade.
Programledaren trodde på allvar att de var 12/13 år. Jag dog lite av flabb. ♥ 2 nov, 2012 09:39 |
|
_SanD_
Elev |
2 nov, 2012 10:10 |
|
Shaunee
Elev |
Varför är världen så orättvis?? VARFÖR?!
2 nov, 2012 10:13 |
|
childhoodlight
Elev |
2 nov, 2012 10:16 |
|
IamAK
Elev |
fan var cp allt har varit för mig. först fick vi vänta i ca 15 minuter för att komma in på ticnet, och när vi fick tag på biljetter så var dom ganska dåliga så vi öppnade en annan flik där vi också sökte. men där stod det att det var slut, så när vi gick tillbaka till den första sidan så gick det inte att gå vidare. vi hade helt enkelt fuckat upp allt genom att öppna en andra flik fast på samma sida. så då fick vi söka om igen och det stod flera gånger att det inte fanns några lediga platser kvar, så vi fick panik och trodde att vi inte skullde få nåt... men vi försökte ändå flera gånger och tillslut funkade det! så nu har jag och min kompis en biljett var men platserna är ändå sämst. fast bättre än inget i alla fall!
2 nov, 2012 10:17 |
|
MonsterCookie
Elev |
jag är UNGEFÄR säker på att vi har, först messar scarhead när jag står och väntar på att det ska bli min tur och säger att Neeyum har köpt and I'm like DFkljdkfjksdgADFJ MEN SEN NÄR JAG KOMMER HEM SÅ MESSAR HON OCH FRÅGAR OM JAG HAR KÖPT so I have no idea what's going on
BUT ser dem ikväll #excited wolfstar deserved better. 2 nov, 2012 10:29 |
Du får inte svara på den här tråden.









Mugglarportalen