@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
joel9324
Elev |
Har fönstret öppet och jag fryser. Men orkar inte stänga det, vill frysa av någon konstig anledning heh
6 okt, 2012 12:33 |
|
Obliviate_
Elev |
Skrivet av Borttagen: alltså, jag vill gå på bio men jag har ingen att gå med <//3 Same problem </3 6 okt, 2012 12:34 |
|
Borttagen
|
JAG FYLLER ÅR IDAG
och dagen till ära ska jag se på film (harry potter) med bästisarna, äta hemlagade kittelkakor och massa annat gott! Såhär blev kakorna; ![]() inte så värst bra, men det går att leva med. använde detta recept: http://vegoeco.blogspot.fi/2012/04/kittelkakor-cauldron-cakes.html 6 okt, 2012 12:34 |
|
Solkatten
Elev |
Släktkalas ikväll
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 6 okt, 2012 12:35
Detta inlägg ändrades senast 2012-10- 6 kl. 12:35
|
|
LoonyMe
Elev |
Skrivet av Borttagen: alltså, jag vill gå på bio men jag har ingen att gå med <//3 JAG KAN GÅ MED DIG!! eller inte... :'(
6 okt, 2012 12:35 |
|
Borttagen
|
6 okt, 2012 12:35 |
|
The Noble Lion
Elev |
Skrivet av Solkatten: Skrivet av The Noble Lion: Den 19e ska jag se X factor live! TAGGAD!! OCH FUN. SKA VARA DÄR! AKJLKFJDSLKFJDSSLKJD Roligt :3 ( <- You see what I did there? Hahahahha jag orkar inte, det tog mig typ flera minuter att komma på det! I suck!
6 okt, 2012 12:37 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Borttagen: Jag hade det igår. FAN VAD JOBBIGT DET VAR </3 Fast vi barn i vår släkt är typ lika gammla som jag xD Runt den åldern i alla fall "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 6 okt, 2012 12:38 |
|
Borttagen
|
6 okt, 2012 12:38 |
|
Solkatten
Elev |
Fan, jag behöver en gif från Tumblr just nu
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 6 okt, 2012 12:40 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen