@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
dillen99
Elev |
Ikväll ska jag och luna99 lana inte hela natten men näst intill det- vi ska lana Mugglis och The Sims! ♥ längtaer så!! ♥
Man mikham to ra dar aghosh giram <3 6 okt, 2012 10:15 |
scarhead
Lärare |
6 okt, 2012 10:20 |
|
LoonyMe
Elev |
6 okt, 2012 10:20 |
|
Borttagen
|
jag dör typ
6 okt, 2012 10:22 |
|
Borttagen
|
Skrivet av dillen99: Ikväll ska jag och luna99 lana inte hela natten men näst intill det- vi ska lana Mugglis och The Sims! ♥ längtaer så!! ♥ Yaay!! ♥ Mig längtar så!! ♥ 6 okt, 2012 10:22 |
|
Borttagen
|
Ska på stan vid tolv, och har inte ens ätit frukost.
Yeah 6 okt, 2012 10:23 |
|
Borttagen
|
6 okt, 2012 10:24 |
|
dillen99
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av dillen99: Ikväll ska jag och luna99 lana inte hela natten men näst intill det- vi ska lana Mugglis och The Sims! ♥ längtaer så!! ♥ Yaay!! ♥ Mig längtar så!! ♥ Mig längtar som du längtar!! ♥ Man mikham to ra dar aghosh giram <3 6 okt, 2012 10:28 |
|
Borttagen
|
6 okt, 2012 10:29 |
|
dillen99
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av dillen99: Skrivet av Borttagen: Skrivet av dillen99: Ikväll ska jag och luna99 lana inte hela natten men näst intill det- vi ska lana Mugglis och The Sims! ♥ längtaer så!! ♥ Yaay!! ♥ Mig längtar så!! ♥ Mig längtar som du längtar!! ♥ ♥ Vad gör du nu? Mig lyssnar på Beatels ♥ Haha jag tittar bara på TV ! Jag lyssnar på beyonce best thing i never had! samtidigt alltså! ♥ Man mikham to ra dar aghosh giram <3 6 okt, 2012 10:35 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen