@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
baramin
Elev |
Det är alltid en härlig sak att höra! Kaniner äger.
she had a face straight from a magazine, god only knows, but you'll never leave her. 5 okt, 2012 23:12 |
|
Pixie
Elev |
Skrivet av baramin: Det är alltid en härlig sak att höra! Kaniner äger. Det skulle Dolores höra! BAM visst är hon söt?
5 okt, 2012 23:19 |
|
baramin
Elev |
AWWWWWWW! Jag har aldrig haft en kanin. </3 Mamma var övertygad om att de brukade ha fest med råttor och ta in dem i huset typ...
she had a face straight from a magazine, god only knows, but you'll never leave her. 5 okt, 2012 23:22 |
|
Pixie
Elev |
Skrivet av baramin: AWWWWWWW! Jag har aldrig haft en kanin. </3 Mamma var övertygad om att de brukade ha fest med råttor och ta in dem i huset typ... jag tror råttorna är rädda för henne, hon är så fet haha
5 okt, 2012 23:23 |
|
Caius
Elev |
Undrar om jag är trött eller inte.
Det här är vad vi kallar tankar. Det är något som är bra och som alla har rätt att ha. 5 okt, 2012 23:24 |
|
Solkatten
Elev |
Jag vill ha en golden ticket !!
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 5 okt, 2012 23:25 |
|
Pixie
Elev |
ååh hittade en bild från när jag gick i sexan
![]() hade inget smink den dagen hahaha min mage är snyggisch
5 okt, 2012 23:26 |
|
Caius
Elev |
Ok, jag ska nog sova nu ändå. Har ju en del som jag måste göra nu i helgen.
Dock tvivlar på att jag ens kommer hinna med hälften, speciellt biten med att övningsköra - för jag tvivlar på att någon ens har tid med att bry sig om att jag faktiskt har börjat få läxor igen. Det här är vad vi kallar tankar. Det är något som är bra och som alla har rätt att ha. 5 okt, 2012 23:49 |
|
Pixie
Elev |
6 okt, 2012 00:01 |
|
Solkatten
Elev |
Åh! Det finns en foto tävling här i Halland där man skickar in sina bästa bilder. Det finns fem vinnare och den som har tagit dem bästa får den bästa kameran av de vinnarna och en summa pengar. Ska helt klart anmäla mig
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 6 okt, 2012 01:12 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen