Bild på dig själv!
Forum > Off Topic > Bild på dig själv!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Kintsugi
Prefekt |
☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 10 sep, 2012 17:34 |
|
mitchan
Lärare |
whirlwinds: DU ÄR JÄTTESÖT och får jag sno ditt hår? :''D
Kintsugi: DU ÄR OCKSÅ JÄTTESÖT! jättefina glasögon!! ![]()
10 sep, 2012 17:39 |
|
BlondaHermione
Elev |
12 sep, 2012 13:33 |
|
Borttagen
|
![]() jag för typ... 3-2 års sen. Kanske mer. jag förra året med 2 dagars bebis i famnen.Eller vänta... Första bilden måste ha varit för 1 års sen också. Jaja. (Jag är längre hår nu!) OCkså jag, när jag var 9 år, och var lite trött. ![]() Min syster tog alla kort (vet att första koret blev suusigt, men det 'r enda kortet jag gillar på mig själv) 12 sep, 2012 20:55 |
|
Caius
Elev |
![]() Vad skönt med kort hår igen, yay. Det har jag längtat efter hela sommaren. Då var det bara kvar att färga håret då, om jag vågar ha råd med det dvs. Det här är vad vi kallar tankar. Det är något som är bra och som alla har rätt att ha. 13 sep, 2012 17:21 |
|
GinnyOlivia
Elev |
13 sep, 2012 17:36 |
|
LoonyMe
Elev |
13 sep, 2012 17:42 |
|
mums
Elev |
13 sep, 2012 18:53 |
|
Ginny00
Elev |
Jag ska ta skolfoto imorgon. .-. Help me..
13 sep, 2012 19:54 |
|
Borttagen
|
13 sep, 2012 20:08 |
Du får inte svara på den här tråden.



















Mugglarportalen