@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
saganda
Elev |
LolFeelings: Japp, vilket för oss tillbaka till att redan mitt första inlägg var ologiskt^^
Vi skyller på att jag är trött. Lyssna inte på det jag säger, ni kommer bli lika fördärvade som jag! STOLT MEDLEM I 000 5 okt, 2012 22:44 |
|
LolFeelings
Elev |
Skrivet av saganda: as usualLolFeelings: Japp, vilket för oss tillbaka till att redan mitt första inlägg var ologiskt^^ Vi skyller på att jag är trött. Skrev du inte ditt 1000:e inlägg när jag skrev att min lillasyster hette Ella? lol
5 okt, 2012 22:47 |
|
Miss_Green
Elev |
5 okt, 2012 22:47 |
|
DarkBells
Elev |
Skrivet av Miss_Green: Jag harven sån här jag-vet-inte-vad-jag-ska-göra-känsla D: Samma här! Jag sitter bara och skriver i forum,, ugglar med folk, och fangirlar Rebekah och Klaus i TVD xD
5 okt, 2012 22:49 |
|
Caius
Elev |
@Miss_Green; Samma här, fast ändå vet jag vad jag ska göra men ändå så gör jag det inte... Jag är så fail ibland.
Det här är vad vi kallar tankar. Det är något som är bra och som alla har rätt att ha. 5 okt, 2012 22:51 |
|
baramin
Elev |
Blir nästan generad pga Mando Diaos cover på Strövtåg i hembygden är det absolut vackraste jag vet.
she had a face straight from a magazine, god only knows, but you'll never leave her. 5 okt, 2012 22:54 |
|
saganda
Elev |
Skrivet av LolFeelings: Skrivet av saganda: as usualLolFeelings: Japp, vilket för oss tillbaka till att redan mitt första inlägg var ologiskt^^ Vi skyller på att jag är trött. Skrev du inte ditt 1000:e inlägg när jag skrev att min lillasyster hette Ella? lol Eh jo. Jag är liksom pro när det gäller att skriva urkassa inlägg halvägs sovandes. Lyssna inte på det jag säger, ni kommer bli lika fördärvade som jag! STOLT MEDLEM I 000 5 okt, 2012 22:57 |
|
baramin
Elev |
Jag älskar att tugga på hörlursladdar. Borde omyndigförklaras sekunden jag fyller 18.
she had a face straight from a magazine, god only knows, but you'll never leave her. 5 okt, 2012 22:59 |
|
Borttagen
|
Ska gå och sova nu.
Godnatt, bästiga er ♥ ☻ 5 okt, 2012 23:01 |
|
Pixie
Elev |
Skrivet av baramin: Jag älskar att tugga på hörlursladdar. Borde omyndigförklaras sekunden jag fyller 18. ...du är som min kanin
5 okt, 2012 23:11 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen