@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Fenrir
Elev |
5 okt, 2012 22:28 |
|
PotterHunger
Elev |
Godnatt alla!
Läs min profil för info... 5 okt, 2012 22:29 |
|
Borttagen
|
det känns som om mina kompisar ibland inte bryr sig om mig
5 okt, 2012 22:29 |
|
saganda
Elev |
LolFeelings: Okeh, time for me to return to reality. Du kan så klart inte veta att en uppsalabo gillar leksand pretty random. Jag bara är lite knäpp nu.
baramin: Tråkigt nog tycks Leksand ofta förlora viktiga matcher som jag besöker, medan de vinner resten. Men ändå. Lyssna inte på det jag säger, ni kommer bli lika fördärvade som jag! STOLT MEDLEM I 000 5 okt, 2012 22:30 |
|
LolFeelings
Elev |
5 okt, 2012 22:31 |
|
Caius
Elev |
http://enenkelblogg.blogg.se/ <- Känner mig dålig som inte har gjort något liknande för att visa hur bra min före detta skola är... Varför måste de stänga ned den bästa skolan någonsin som jag någonsin har gått på...?
Funderar seriöst på att skriva till Uppsala kommun bara för att... Inte för att de kommer lyssna, kommuner lyssnar aldrig, de bara agerar som de själv vill agera... Det här är vad vi kallar tankar. Det är något som är bra och som alla har rätt att ha. 5 okt, 2012 22:32 |
|
Margaret
Elev |
Skrivet av Caius: http://enenkelblogg.blogg.se/ <- Känner mig dålig som inte har gjort något liknande för att visa hur bra min före detta skola är... Varför måste de stänga ned den bästa skolan någonsin som jag någonsin har gått på...? Funderar seriöst på att skriva till Uppsala kommun bara för att... Inte för att de kommer lyssna, kommuner lyssnar aldrig, de bara agerar som de själv vill agera... Åh, GUC. Där var jag faktiskt på öppet hus för massa år sedan när jag skulle välja gymnasium, Minns att det var en fruktansvärt fin skola i fina lokaler och att utbildningen verkade bra. Så typiskt att sådana skolor alltid stängs och så blir det nästan bara skitskolor kvar... ![]()
5 okt, 2012 22:36 |
|
saganda
Elev |
LolFeelings: Alltså, jag vet att det inte spelar någon roll var man bor, poängen var snarare att du inte kunde veta att just jag av alla mugglisar utan synlig koppling till laget hejar på leksand.
Lyssna inte på det jag säger, ni kommer bli lika fördärvade som jag! STOLT MEDLEM I 000 5 okt, 2012 22:37 |
|
LolFeelings
Elev |
5 okt, 2012 22:38 |
|
Caius
Elev |
Skrivet av Margaret: Jaa, det känns jätte hemskt... För här hade liksom jag gått och planerat att jag skulle ha för vana att besöka skolan minst fem gånger per år bara för att den fick mig att hellre vilja gå i skolan än något annat... Folk brukar ju oftast bli skoltrötta i högstadiet och gymnasiet, jag var tvärt om, jag var skoltrött i låg och mellanstadiet, i högstadiet härdade jag ut för att jag snart ändå skulle börja i en ny skola igen och när jag väl började på GUC så hatade jag mig själv varje gång jag var sjuk för att alla lärarna där, alla andra eleverna och skolan i sig fick mig att helt enkelt älska skolan trots alla prov och läxor.Åh, GUC. Där var jag faktiskt på öppet hus för massa år sedan när jag skulle välja gymnasium, Minns att det var en fruktansvärt fin skola i fina lokaler och att utbildningen verkade bra. Så typiskt att sådana skolor alltid stängs och så blir det nästan bara skitskolor kvar... Det här är vad vi kallar tankar. Det är något som är bra och som alla har rätt att ha. 5 okt, 2012 22:40 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen