@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
LolFeelings
Elev |
Leksand hockey?
ÅH HERREGUD. Min pappa är ju liksom Leksand 100%, man får höra det här hemma hela tiden då det inte är Hammarby i något annat, jag har växt upp med allt detta om Leksand o.o
5 okt, 2012 22:12 |
|
Borttagen
|
Mycket kan hända med mig på... 3 dagr
5 okt, 2012 22:14 |
|
baramin
Elev |
Skrivet av LolFeelings: Mhm because we're awesome. Leksand hockey? ÅH HERREGUD. Min pappa är ju liksom Leksand 100%, man får höra det här hemma hela tiden då det inte är Hammarby i något annat, jag har växt upp med allt detta om Leksand o.o she had a face straight from a magazine, god only knows, but you'll never leave her. 5 okt, 2012 22:17 |
|
saganda
Elev |
baramin: Håller helt med där. Finns inget som stämningen i Tegera Arena när Leksand gör mål ♥
LolFeelings: Why didn' t you tell me? Lyssna inte på det jag säger, ni kommer bli lika fördärvade som jag! STOLT MEDLEM I 000 5 okt, 2012 22:18 |
|
Borttagen
|
Får ofta höra att jag skriver bra, men blir själv aldrig specielt nöjd....
5 okt, 2012 22:18 |
|
LolFeelings
Elev |
Skrivet av baramin: Antagligen, om jag brydde mig hade det nog varit Leksand. o.oSkrivet av LolFeelings: Mhm because we're awesome. Leksand hockey? ÅH HERREGUD. Min pappa är ju liksom Leksand 100%, man får höra det här hemma hela tiden då det inte är Hammarby i något annat, jag har växt upp med allt detta om Leksand o.o saganda - va? o.o
5 okt, 2012 22:19 |
|
Solkatten
Elev |
Snart börjar X Factor igen :3
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 5 okt, 2012 22:21 |
|
baramin
Elev |
saganda Men herregud eller hur! Finns knappt något bättre. Älskar det till tusen.
she had a face straight from a magazine, god only knows, but you'll never leave her. 5 okt, 2012 22:22 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Solkatten: Ja Snart börjar X Factor igen :3 5 okt, 2012 22:22 |
|
lillamymin
Elev |
Jag måste bara erkänna att det blir fullkomlig kalabalik bara för att jag skriver ett inlägg på fb.....
Det finns mitt i skogen en oväntad glänta som bara kan hittas av den som gått vilse. 5 okt, 2012 22:28 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen