Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 7873 7874 7875 ... 30035 30036 30037
Användare Inlägg
Ginny00
Elev

Avatar


stormmoln
twitter


lalala nytt konto

5 okt, 2012 20:55

saganda
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av saganda:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av saganda:
Skrivet av Borttagen:
dillen99[/user ] och [user]saganda haha, jag gillar väldigt många olika saker x) And I'm proud ♥

Always be!

Always ♥ Även om jag får konstiga blickar så bryr jag mig inte. Jag är mig själv och ingen får sätta stopp för mig!
Deal with it!

So true! Mina kompisar säger ofta att jag är nördig, men som tur är är det oftast snällt menat.

Vad bra, jag har tyvärr inte så många nördiga vänner, typ två matte nördar och så dillen99
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av saganda:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av saganda:
Skrivet av Borttagen:
dillen99[/user ] och [user]saganda haha, jag gillar väldigt många olika saker x) And I'm proud ♥

Always be!

Always ♥ Även om jag får konstiga blickar så bryr jag mig inte. Jag är mig själv och ingen får sätta stopp för mig!
Deal with it!

So true! Mina kompisar säger ofta att jag är nördig, men som tur är är det oftast snällt menat.

Vad bra, jag har tyvärr inte så många nördiga vänner, typ två matte nördar och så dillen99

Inte så många nördar här heller. Förutom finaste Rue då♥♥♥♥♥♥

Lyssna inte på det jag säger, ni kommer bli lika fördärvade som jag! STOLT MEDLEM I 000

5 okt, 2012 20:57

Borttagen

Avatar


saganda Nä, det är synd att det inte finns så många nördar. Fast vi får väl se hur det ser ut när jag har gått ur nian, kanske kan jag lära mina klasskompisar konsten att vara en stolt nörd

5 okt, 2012 21:00

Elley
Elev

Avatar


ååÅÅÅHHHH!
min spotify fick ett eget liv och började spela Good life med OneRepublic och påminde mig om alla underbara stunder på mugglis

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F25.media.tumblr.com%2Ftumblr_lbvhvsNl4u1qap66jo1_500.gif http://nouw.com/ellenfelixson/

5 okt, 2012 21:01

Borttagen

Avatar


Kliar i hela ansiktet!!!!

5 okt, 2012 21:01

saganda
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
saganda Nä, det är synd att det inte finns så många nördar. Fast vi får väl se hur det ser ut när jag har gått ur nian, kanske kan jag lära mina klasskompisar konsten att vara en stolt nörd

Let's hope for that!

Lyssna inte på det jag säger, ni kommer bli lika fördärvade som jag! STOLT MEDLEM I 000

5 okt, 2012 21:01

Moy.GinnyWeasley
Elev

Avatar


Äter Ben and Jerry! ♥

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi46.tinypic.com%2F34rayrn.jpg

5 okt, 2012 21:09

Borttagen

Avatar


Skrivet av Moy.GinnyWeasley:
Äter Ben and Jerry! ♥

Blä.. Glassbonden är godast!

5 okt, 2012 21:13

Luna.Lovegood
Elev

Avatar


Jag tror jag har skum musiksmak... xD
Sitter och lyssnar på soundtracket till les choristes xD

5 okt, 2012 21:15

Moy.GinnyWeasley
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Moy.GinnyWeasley:
Äter Ben and Jerry! ♥

Blä.. Glassbonden är godast!

Nopp, enligt mig är det gott!

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi46.tinypic.com%2F34rayrn.jpg

5 okt, 2012 21:19

1 2 3 ... 7873 7874 7875 ... 30035 30036 30037

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.