@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Ginny00
Elev |
stormmoln
lalala nytt konto 5 okt, 2012 20:55 |
|
saganda
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av saganda: Skrivet av Borttagen: Skrivet av saganda: Skrivet av Borttagen: dillen99[/user ] och [user]saganda haha, jag gillar väldigt många olika saker x) And I'm proud ♥ Always be! Always ♥ Även om jag får konstiga blickar så bryr jag mig inte. Jag är mig själv och ingen får sätta stopp för mig! Deal with it! So true! Mina kompisar säger ofta att jag är nördig, men som tur är är det oftast snällt menat. Vad bra, jag har tyvärr inte så många nördiga vänner, typ två matte nördar och så dillen99 Skrivet av Borttagen: Skrivet av saganda: Skrivet av Borttagen: Skrivet av saganda: Skrivet av Borttagen: dillen99[/user ] och [user]saganda haha, jag gillar väldigt många olika saker x) And I'm proud ♥ Always be! Always ♥ Även om jag får konstiga blickar så bryr jag mig inte. Jag är mig själv och ingen får sätta stopp för mig! Deal with it! So true! Mina kompisar säger ofta att jag är nördig, men som tur är är det oftast snällt menat. Vad bra, jag har tyvärr inte så många nördiga vänner, typ två matte nördar och så dillen99 Inte så många nördar här heller. Förutom finaste Rue då♥♥♥♥♥♥ Lyssna inte på det jag säger, ni kommer bli lika fördärvade som jag! STOLT MEDLEM I 000 5 okt, 2012 20:57 |
|
Borttagen
|
saganda Nä, det är synd att det inte finns så många nördar. Fast vi får väl se hur det ser ut när jag har gått ur nian, kanske kan jag lära mina klasskompisar konsten att vara en stolt nörd
5 okt, 2012 21:00 |
|
Elley
Elev |
ååÅÅÅHHHH!
min spotify fick ett eget liv och började spela Good life med OneRepublic och påminde mig om alla underbara stunder på mugglis
http://nouw.com/ellenfelixson/
5 okt, 2012 21:01 |
|
Borttagen
|
Kliar i hela ansiktet!!!!
5 okt, 2012 21:01 |
|
saganda
Elev |
Skrivet av Borttagen: saganda Nä, det är synd att det inte finns så många nördar. Fast vi får väl se hur det ser ut när jag har gått ur nian, kanske kan jag lära mina klasskompisar konsten att vara en stolt nörd Let's hope for that! Lyssna inte på det jag säger, ni kommer bli lika fördärvade som jag! STOLT MEDLEM I 000 5 okt, 2012 21:01 |
|
Moy.GinnyWeasley
Elev |
5 okt, 2012 21:09 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Moy.GinnyWeasley: Äter Ben and Jerry! ♥ Blä.. Glassbonden är godast! 5 okt, 2012 21:13 |
|
Luna.Lovegood
Elev |
Jag tror jag har skum musiksmak... xD
Sitter och lyssnar på soundtracket till les choristes xD 5 okt, 2012 21:15 |
|
Moy.GinnyWeasley
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Moy.GinnyWeasley: Äter Ben and Jerry! ♥ Blä.. Glassbonden är godast! Nopp, enligt mig är det gott!
5 okt, 2012 21:19 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen