Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 7872 7873 7874 ... 30035 30036 30037
Användare Inlägg
dillen99
Elev

Avatar


Skrivet av saganda:
Skrivet av dillen99:
Skrivet av saganda:
luna99: Ofc!
dillen99: Men varför inte? Varför vara "cool" och älska one direction eller något, när man kan vara lycklig och älska det man vill♥?

HAHA ja jag förstår (luna99 ÄLSKAR one direction*stavas?*) Nej men hon erkänner, shes a geek! ♥

Jadå. Det är inget fel på 1D. Men det är lite mer accepterat att gilla det än Star Wars.
Jag ser "geek" mer som en komplimang. Det visar att jag vågar visa hängivenhet, och att jag inte är enbart påverkad av min omgivning.

Haha ja hon brukar oxå säga att hon är stol nörd, forewer oxå! ♥

Man mikham to ra dar aghosh giram <3

5 okt, 2012 20:36

Borttagen

Avatar


dillen99 och saganda haha, jag gillar väldigt många olika saker x) And I'm proud ♥

5 okt, 2012 20:37

mine
Elev

Avatar

+1


https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fsphotos-h.ak.fbcdn.net%2Fhphotos-ak-snc6%2F200018_398433810222361_666418765_n.jpg

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fencrypted-tbn3.gstatic.com%2Fimages%3Fq%3Dtbn%3AANd9GcRjX_e9e1VTeVKB9YLQrGfiikIPU02ldpxS702nQmHkC-Yg4BHy1w

5 okt, 2012 20:37

saganda
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
dillen99[/user ] och [user]saganda haha, jag gillar väldigt många olika saker x) And I'm proud ♥

Always be!

Lyssna inte på det jag säger, ni kommer bli lika fördärvade som jag! STOLT MEDLEM I 000

5 okt, 2012 20:37

LolFeelings
Elev

Avatar


Och här kommer jag inrusande och gillar Portal väldigt mycket (000?)

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fmedia.giphy.com%2Fmedia%2FyWUGkQ86jKz60%2Fgiphy.gif

5 okt, 2012 20:38

Borttagen

Avatar


Skrivet av saganda:
Skrivet av Borttagen:
dillen99[/user ] och [user]saganda haha, jag gillar väldigt många olika saker x) And I'm proud ♥

Always be!

Always ♥ Även om jag får konstiga blickar så bryr jag mig inte. Jag är mig själv och ingen får sätta stopp för mig!
Deal with it!

5 okt, 2012 20:41

Elley
Elev

Avatar


Jag behöver en smäll på käften för att komma i rätt balans.

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F25.media.tumblr.com%2Ftumblr_lbvhvsNl4u1qap66jo1_500.gif http://nouw.com/ellenfelixson/

5 okt, 2012 20:44

saganda
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av saganda:
Skrivet av Borttagen:
dillen99[/user ] och [user]saganda haha, jag gillar väldigt många olika saker x) And I'm proud ♥

Always be!

Always ♥ Även om jag får konstiga blickar så bryr jag mig inte. Jag är mig själv och ingen får sätta stopp för mig!
Deal with it!

So true! Mina kompisar säger ofta att jag är nördig, men som tur är är det oftast snällt menat.

Lyssna inte på det jag säger, ni kommer bli lika fördärvade som jag! STOLT MEDLEM I 000

5 okt, 2012 20:45

DeathDownAlex
Elev

Avatar


Skrivet av LunaLovegood1:

Vad har jag missat? O.o

Detta
Och uppföljaren

Oj vad liten jag var. O:

5 okt, 2012 20:47

Borttagen

Avatar


Skrivet av saganda:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av saganda:
Skrivet av Borttagen:
dillen99[/user ] och [user]saganda haha, jag gillar väldigt många olika saker x) And I'm proud ♥

Always be!

Always ♥ Även om jag får konstiga blickar så bryr jag mig inte. Jag är mig själv och ingen får sätta stopp för mig!
Deal with it!

So true! Mina kompisar säger ofta att jag är nördig, men som tur är är det oftast snällt menat.

Vad bra, jag har tyvärr inte så många nördiga vänner, typ två matte nördar och så dillen99

5 okt, 2012 20:48

1 2 3 ... 7872 7873 7874 ... 30035 30036 30037

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.