@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
dillen99
Elev |
Skrivet av saganda: Skrivet av dillen99: Skrivet av saganda: luna99: Ofc! dillen99: Men varför inte? Varför vara "cool" och älska one direction eller något, när man kan vara lycklig och älska det man vill♥? HAHA ja jag förstår (luna99 ÄLSKAR one direction*stavas?*) Nej men hon erkänner, shes a geek! ♥ Jadå. Det är inget fel på 1D. Men det är lite mer accepterat att gilla det än Star Wars. Jag ser "geek" mer som en komplimang. Det visar att jag vågar visa hängivenhet, och att jag inte är enbart påverkad av min omgivning. Haha ja hon brukar oxå säga att hon är stol nörd, forewer oxå! ♥ Man mikham to ra dar aghosh giram <3 5 okt, 2012 20:36 |
|
Borttagen
|
5 okt, 2012 20:37 |
|
mine
Elev |
5 okt, 2012 20:37 |
|
saganda
Elev |
Skrivet av Borttagen: dillen99[/user ] och [user]saganda haha, jag gillar väldigt många olika saker x) And I'm proud ♥ Always be! Lyssna inte på det jag säger, ni kommer bli lika fördärvade som jag! STOLT MEDLEM I 000 5 okt, 2012 20:37 |
|
LolFeelings
Elev |
5 okt, 2012 20:38 |
|
Borttagen
|
Skrivet av saganda: Skrivet av Borttagen: dillen99[/user ] och [user]saganda haha, jag gillar väldigt många olika saker x) And I'm proud ♥ Always be! Always ♥ Även om jag får konstiga blickar så bryr jag mig inte. Jag är mig själv och ingen får sätta stopp för mig! Deal with it! 5 okt, 2012 20:41 |
|
Elley
Elev |
5 okt, 2012 20:44 |
|
saganda
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av saganda: Skrivet av Borttagen: dillen99[/user ] och [user]saganda haha, jag gillar väldigt många olika saker x) And I'm proud ♥ Always be! Always ♥ Även om jag får konstiga blickar så bryr jag mig inte. Jag är mig själv och ingen får sätta stopp för mig! Deal with it! So true! Mina kompisar säger ofta att jag är nördig, men som tur är är det oftast snällt menat. Lyssna inte på det jag säger, ni kommer bli lika fördärvade som jag! STOLT MEDLEM I 000 5 okt, 2012 20:45 |
|
DeathDownAlex
Elev |
5 okt, 2012 20:47 |
|
Borttagen
|
Skrivet av saganda: Skrivet av Borttagen: Skrivet av saganda: Skrivet av Borttagen: dillen99[/user ] och [user]saganda haha, jag gillar väldigt många olika saker x) And I'm proud ♥ Always be! Always ♥ Även om jag får konstiga blickar så bryr jag mig inte. Jag är mig själv och ingen får sätta stopp för mig! Deal with it! So true! Mina kompisar säger ofta att jag är nördig, men som tur är är det oftast snällt menat. Vad bra, jag har tyvärr inte så många nördiga vänner, typ två matte nördar och så dillen99 5 okt, 2012 20:48 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen