@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
LolFeelings
Elev |
Skrivet av Conflate: Haha, va? Bullar och mjölk?Att äta bullar utan att dricka mjölk är ju som att... som att hålla i en sked utan.. sked. MAN SKA DRICKA MJÖLK NÄR MAN ÄTER BULLAR DEAL WITH IT Låter rätt gott, faktiskt, men jag dricker inte mjölk så ofta...
5 okt, 2012 20:10 |
|
saganda
Elev |
luna99: Men det var så underbart och samtidigt så sorgligt♥! Hela slutet var jag typ bbuhuhuhuhuhuhuhuhu! Och sen så var jag liksom sorgsen för Anakins skull. Och Obi-Wan. Naaaaah, börjar nästan gråta nu. Those feelings are killing me.
Lyssna inte på det jag säger, ni kommer bli lika fördärvade som jag! STOLT MEDLEM I 000 5 okt, 2012 20:12 |
|
DarkBells
Elev |
5 okt, 2012 20:13 |
|
DeathDownAlex
Elev |
ÅHHHHHH det var länge sedan. Jag måste spela in fler. ^^ Inte för att någon vill lyssna, men ändå. 5 okt, 2012 20:14 |
|
Borttagen
|
saganda Jag vet!! ♥ Jag klarar seriöst inte av att titta på film utan att sprängas av känslor!!
5 okt, 2012 20:15 |
|
DarkBells
Elev |
Skrivet av DeathDownAlex: ÅHHHHHH det var länge sedan. Jag måste spela in fler. ^^ Inte för att någon vill lyssna, men ändå. Det borde du verkligen! Jo, Jag kommer lyssna! ♥
5 okt, 2012 20:16 |
|
saganda
Elev |
luna99: Vi borde göra en tråd för Star Wars-maraton via Mugglis! Och så kan vi bestämma någon dag och overloada den med våra överdrivna känslor
Lyssna inte på det jag säger, ni kommer bli lika fördärvade som jag! STOLT MEDLEM I 000 5 okt, 2012 20:17 |
|
baramin
Elev |
JAG ORKAR INTE PACKA PÅ ICA ENSAM IGEN.
she had a face straight from a magazine, god only knows, but you'll never leave her. 5 okt, 2012 20:18 |
|
Borttagen
|
saganda Jaaaaaaaaaa!! Vilken bra idé!!!
5 okt, 2012 20:18 |
|
dillen99
Elev |
Skrivet av Borttagen: saganda Jag vet!! ♥ Jag klarar seriöst inte av att titta på film utan att sprängas av känslor!! luna99 haha Star-wars- really? haha you will be forewer a geek! puss puss på dig!! haha! ♥ Man mikham to ra dar aghosh giram <3 5 okt, 2012 20:18 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen