@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
MadEye Moody
Elev |
Skrivet av Solkatten: Skrivet av MadEye Moody: Åh jag vill göra jag vill göra jag vill göra http://atsecondstreet.blogspot.se/2010/08/hunger-games.html?m=1 Det hade varit coolt att göra faktiskt :3 Sedan såg jag att samma människa gjort likadant fast dödsrelikertecknet. HUR COOLT ÄR INTE DET?
5 okt, 2012 19:47 |
|
Borttagen
|
saganda I know the feeling bro :'
5 okt, 2012 19:48 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Solkatten: Skrivet av Borttagen: Min storebror var med på teve. Lite stolt måste man ju erkänna att man är. MIN BROR! </3 *cries* Min kompis har varit med på TV Du måste vara stolt över din kamrat, liksom jag med min käre bror. He was like fabulous and i was like: THAT'S MY BROTHER ♥ 5 okt, 2012 19:49 |
|
MadEye Moody
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Solkatten: Skrivet av Borttagen: Min storebror var med på teve. Lite stolt måste man ju erkänna att man är. MIN BROR! </3 *cries* Min kompis har varit med på TV Du måste vara stolt över din kamrat, liksom jag med min käre bror. He was like fabulous and i was like: THAT'S MY BROTHER ♥ Skrivet av Borttagen: Skrivet av Solkatten: Skrivet av Borttagen: Min storebror var med på teve. Lite stolt måste man ju erkänna att man är. MIN BROR! </3 *cries* Min kompis har varit med på TV Du måste vara stolt över din kamrat, liksom jag med min käre bror. He was like fabulous and i was like: THAT'S MY BROTHER ♥ Skrivet av Borttagen: Skrivet av Solkatten: Skrivet av Borttagen: Min storebror var med på teve. Lite stolt måste man ju erkänna att man är. MIN BROR! </3 *cries* Min kompis har varit med på TV Du måste vara stolt över din kamrat, liksom jag med min käre bror. He was like fabulous and i was like: THAT'S MY BROTHER ♥ Min kusin var med i "Vem vet mest" och min syssling är Karolina Klüft så hon har ju varit med i Tv
5 okt, 2012 19:54 |
|
kakan42
Elev |
Vi har massa kineser på besök, det låtyer typ:
Yaang, iiii, Jong kooong!!! Från köket.... 5 okt, 2012 19:55 |
|
Borttagen
|
MadEye Moody: Lucky you
kakan42: Fett kul! Utnyttja tillfället, kan jag bara säga. :> Nu är han säkert på segerturné, det förtjänar han :' 5 okt, 2012 19:56
Detta inlägg ändrades senast 2012-10- 5 kl. 19:58
|
|
Borttagen
|
min dator drar åt sig mitt halsband o.o
5 okt, 2012 19:58 |
|
kakan42
Elev |
PansyParkinson♥ aa, det händer inte många gånger!
5 okt, 2012 19:58 |
|
Borttagen
|
Min klass ska kaaaaanske vara med i "Vi i 5:an"
Vi var med i schack 4:an (Och jag missade en här -.-" Vi är bäst 5 okt, 2012 19:59 |
|
Conflate
Elev |
Att äta bullar utan att dricka mjölk är ju som att... som att hålla i en sked utan.. sked. MAN SKA DRICKA MJÖLK NÄR MAN ÄTER BULLAR DEAL WITH IT
5 okt, 2012 20:09 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen