Rollspel [Privat Mily & J_J]
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Rollspel [Privat Mily & J_J]
|
Borttagen
|
Katarian log till "men du spänner dig"Sa hon nu "du msåste hitta din taktik"Sa ohn
22 feb, 2015 18:22
|
|
Borttagen
|
" Och slappna av kanske " sa Edvin och log han såg på Katarina och drack lite choklad.
22 feb, 2015 19:43
|
|
Borttagen
|
Katiarna log "aa precis"sa hon nu lugnt och öppnade sin fanta
22 feb, 2015 20:14
|
|
Borttagen
|
" Slappna av lättare sagt än gjort " sa Edvin
22 feb, 2015 20:32
|
|
Borttagen
|
Spoiler: Tryck här för att visa!ska sova ses
Katarina log "du lär dig"sa on dirket
22 feb, 2015 22:02
|
|
Borttagen
|
" Du får lära mig att slappna av " sa Edvin han kände att han inte kunde lära sig att slappna av om han inte hade sina penslar pennor och ritblock i närheten. Visst han slappnade av nu men det var för att han var med Katarina.
23 feb, 2015 09:49
|
|
Borttagen
|
Katarina log itll "men tänk dig du ska måla det tyåt och får inte sksa"Sa hon nu
23 feb, 2015 17:24
|
|
Borttagen
|
" Okej så kortet är en målning ?" Frågade Edvin för att se om han hade förstår rätt
23 feb, 2015 17:27
|
|
Borttagen
|
Katarian nickar "precis"sa hon direkt
23 feb, 2015 21:24
|
|
Borttagen
|
Edvin åt upp bullen och drack en klunk chocklad.
23 feb, 2015 21:30
|
Du får inte svara på den här tråden.