One Direction
Forum > Off Topic > One Direction
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Quidditch
Elev |
1 nov, 2012 20:58 |
|
IamAK
Elev |
är redan nervös och stressad, hur ska jag klara morgondagen? dör.
1 nov, 2012 21:08 |
|
Quidditch
Elev |
1 nov, 2012 21:09 |
|
Solkatten
Elev |
1 nov, 2012 21:11 |
|
IamAK
Elev |
vad tror ni är bättre... att välja "köp bästa möjliga biljett" eller att välja vilken sektion man vill? känner mig inte säker på att det faktiskt kommer vara bästa möjliga biljett man får om man trycker på det första, och när det gäller det andra är jag rädd att just den sektionen jag vill ha kommer vara slutsåld. och om jag då måste försöka välja något annat istället så kanske dom flesta platserna redan kommer hinna ta slut. får mer eller mindre panik.
1 nov, 2012 21:27
Detta inlägg ändrades senast 2012-11- 1 kl. 21:38
|
|
Quidditch
Elev |
Skrivet av IamAK: vad tror ni är bättre... att välja "köp bästa möjliga biljett" eller att välja vilken sektion man vill? känner mig inte säker på att det faktiskt kommer vara bästa möjliga biljett man får om man trycker på det första, och när det gäller det andra är jag rädd att just den sektionen jag vill ha kommer vara utsåld. och om jag då måste försöka välja något annat istället så kanske dom flesta platserna redan kommer hinna ta slut. får mer eller mindre panik. Omg. This is so me. Tror jag ska satsa på att bara liksom köra bästa möjliga..MEN I DON WANT TO HAVE LÄKTAR PLATSER. ja bra engelska ja vet. nej, men allvarligt talat så tror jag att jag ska nu satsa på parkett platserna.. :o ![]()
1 nov, 2012 21:37 |
|
IamAK
Elev |
Skrivet av Quidditch: Skrivet av IamAK: vad tror ni är bättre... att välja "köp bästa möjliga biljett" eller att välja vilken sektion man vill? känner mig inte säker på att det faktiskt kommer vara bästa möjliga biljett man får om man trycker på det första, och när det gäller det andra är jag rädd att just den sektionen jag vill ha kommer vara utsåld. och om jag då måste försöka välja något annat istället så kanske dom flesta platserna redan kommer hinna ta slut. får mer eller mindre panik. Omg. This is so me. Tror jag ska satsa på att bara liksom köra bästa möjliga..MEN I DON WANT TO HAVE LÄKTAR PLATSER. ja bra engelska ja vet. nej, men allvarligt talat så tror jag att jag ska nu satsa på parkett platserna.. :o samma här, vill helst ha parkett platser. åååh, vet inte vad jag ska göra! känns inte helt säkert att försöka välja själv ändå. 1 nov, 2012 21:47 |
|
Ronald Weasley
Elev |
Jag och min kompis tänkte beställa biljetter, men vi vet inte om vi har tid, för den 8e maj låter som en dag då det skulle kunna komma ett nationellt prov :'( Så vi tänkte att vi skulle typ fara till UK och se dem om något år :'
1 nov, 2012 22:46 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Ronald Weasley: Jag och min kompis tänkte beställa biljetter, men vi vet inte om vi har tid, för den 8e maj låter som en dag då det skulle kunna komma ett nationellt prov :'( Så vi tänkte att vi skulle typ fara till UK och se dem om något år :' Ta mig med er isåfall!! Mig vill till UK och se 1D! Jag kommer inte kunna gå heller. Mamma och jag ska redan gå på en konsert inte så lågnt innan... 1 nov, 2012 22:49 |
|
Ronald Weasley
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Ronald Weasley: Jag och min kompis tänkte beställa biljetter, men vi vet inte om vi har tid, för den 8e maj låter som en dag då det skulle kunna komma ett nationellt prov :'( Så vi tänkte att vi skulle typ fara till UK och se dem om något år :' Ta mig med er isåfall!! Mig vill till UK och se 1D! Jag kommer inte kunna gå heller. Mamma och jag ska redan gå på en konsert inte så lågnt innan... Haha, yea MEN JAG VILL SÅ GÄRNA FARA :'( Jag kommer typ bli deprimerad när jag får höra att biljetterna såldes slut på x antal minuter 1 nov, 2012 22:53 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen