@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
baramin
Elev |
Skrivet av Borttagen: Jag har asmånga haha. En i varje kind och typ tre runt munnen. Om de räknas!Är det normalt att ha tre smilegropar? o_O she had a face straight from a magazine, god only knows, but you'll never leave her. 5 okt, 2012 19:20 |
|
Borttagen
|
kära Miss_Green igår sa du åt mig att logga in för du villlsnacka med mig nu har jag gjort det men du är inte inloggad så logga in nu
5 okt, 2012 19:21 |
|
baramin
Elev |
Villhagodisvillhagodisvillhagodis. Aïe!
she had a face straight from a magazine, god only knows, but you'll never leave her. 5 okt, 2012 19:31 |
|
saganda
Elev |
luna99: Ja♥!
Fast måste säga att det var en större upplevelse att se filmerna när jag var lite äldre, för då fattade jag mer. Och så var jag helt kär i Anakin so i couldn't handle my emotions in the last movie :' Lyssna inte på det jag säger, ni kommer bli lika fördärvade som jag! STOLT MEDLEM I 000 5 okt, 2012 19:32 |
|
Borttagen
|
framor berättade att Nils hade sagt så här:
"Men farmor vet du en sak, jag pratade med Evert, men när jag vaknade var han borta" Seriöst bet mig hårt i tungen fölr att itne börja gråta. 5 okt, 2012 19:32 |
|
Solkatten
Elev |
X Factor snart :'D By the way, Manda är bäst
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 5 okt, 2012 19:36 |
|
Borttagen
|
Min storebror var med på teve. Lite stolt måste man ju erkänna att man är.
MIN BROR! </3 *cries* 5 okt, 2012 19:39 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Borttagen: Min storebror var med på teve. Lite stolt måste man ju erkänna att man är. MIN BROR! </3 *cries* Min kompis har varit med på TV "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 5 okt, 2012 19:40 |
|
MadEye Moody
Elev |
Åh jag vill göra jag vill göra jag vill göra
http://atsecondstreet.blogspot.se/2010/08/hunger-games.html?m=1
5 okt, 2012 19:42 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av MadEye Moody: Åh jag vill göra jag vill göra jag vill göra http://atsecondstreet.blogspot.se/2010/08/hunger-games.html?m=1 Det hade varit coolt att göra faktiskt :3 "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 5 okt, 2012 19:46 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen