@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
saganda Mig är också det!
5 okt, 2012 18:50 |
|
Dramione99
Elev |
Skrivet av Solkatten: Bara jag som tycker att Glee är överskattat? o.O Visst, det är okej, men överskattat. Jo, det tycker jag med. Jag har inte sett serien. men jag har hört ganska många av deras covers. 5 okt, 2012 18:51 |
|
saganda
Elev |
luna99: You say? Trodde det bara var jag och Rue eller något... Eller nej. Det trodde jag inte, men jag har inte hittat några andra.
Lyssna inte på det jag säger, ni kommer bli lika fördärvade som jag! STOLT MEDLEM I 000 5 okt, 2012 18:52 |
|
Borttagen
|
Gud vad trött jag blev...
5 okt, 2012 18:54 |
|
Borttagen
|
saganda Japp, jag har växt upp med Star Wars och älskar det fortfarande.
5 okt, 2012 18:57 |
|
Borttagen
|
Är det normalt att ha tre smilegropar? o_O
5 okt, 2012 18:58 |
|
Solkatten
Elev |
X Factor om en timme (live sändning)
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 5 okt, 2012 18:59 |
|
themarauder
Lärare |
5 okt, 2012 19:03 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Är det normalt att ha tre smilegropar? o_O jag har typ tusen. Eller 3 på ena sidan och 4 på andra 5 okt, 2012 19:07 |
|
Tuggrus
Elev |
Någon som vill joina en skypechatt med mig och Freja?
MUMS! 5 okt, 2012 19:17 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen