Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 7867 7868 7869 ... 30035 30036 30037
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


saganda Mig är också det!

5 okt, 2012 18:50

Dramione99
Elev

Avatar


Skrivet av Solkatten:
Bara jag som tycker att Glee är överskattat? o.O Visst, det är okej, men överskattat.


Jo, det tycker jag med. Jag har inte sett serien. men jag har hört ganska många av deras covers. . De är duktiga ..., men usch. Det är inte min stil!

5 okt, 2012 18:51

saganda
Elev

Avatar


luna99: You say? Trodde det bara var jag och Rue eller något... Eller nej. Det trodde jag inte, men jag har inte hittat några andra.

Lyssna inte på det jag säger, ni kommer bli lika fördärvade som jag! STOLT MEDLEM I 000

5 okt, 2012 18:52

Borttagen

Avatar


Gud vad trött jag blev...

5 okt, 2012 18:54

Borttagen

Avatar


saganda Japp, jag har växt upp med Star Wars och älskar det fortfarande.

5 okt, 2012 18:57

Borttagen

Avatar


Är det normalt att ha tre smilegropar? o_O

5 okt, 2012 18:58

Solkatten
Elev

Avatar


X Factor om en timme (live sändning)

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

5 okt, 2012 18:59

themarauder
Lärare

Avatar


HERKULES PÅ DISNEYCHANNEL!!! =D

=) - just like themarauder

5 okt, 2012 19:03

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Är det normalt att ha tre smilegropar? o_O

jag har typ tusen. Eller 3 på ena sidan och 4 på andra

5 okt, 2012 19:07

Tuggrus
Elev

Avatar


Någon som vill joina en skypechatt med mig och Freja?

MUMS!

5 okt, 2012 19:17

1 2 3 ... 7867 7868 7869 ... 30035 30036 30037

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.