@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
LolFeelings
Elev |
5 okt, 2012 18:32 |
|
melle-hjrta
Elev |
5 okt, 2012 18:36 |
|
saganda
Elev |
Skrivet av LolFeelings: IGEN??!! HAHAHAHA måste kolla på det någon gång. Det där är Obi-Wan som vrålar till Anakin i slutet på trean. Jag grät löjligt mycket. Och ja. Det måste du. Lyssna inte på det jag säger, ni kommer bli lika fördärvade som jag! STOLT MEDLEM I 000 5 okt, 2012 18:38 |
|
Borttagen
|
saganda Får man fråga om du är typ Star Wars-nörd?
5 okt, 2012 18:40 |
|
Borttagen
|
Fran One Direction till AC/DC
5 okt, 2012 18:41 |
|
LolFeelings
Elev |
Skrivet av saganda: Lär väl se på den snart ändå, jag har i princip samma filmsmak som min pappa (han tycker om Men in Black, The Matrix och sådant) och han älskar Star Wars, så...Skrivet av LolFeelings: IGEN??!! HAHAHAHA måste kolla på det någon gång. Det där är Obi-Wan som vrålar till Anakin i slutet på trean. Jag grät löjligt mycket. Och ja. Det måste du.
5 okt, 2012 18:44 |
|
Ginny00
Elev |
Glee-låtar alltså. ♥
5 okt, 2012 18:45 |
|
Solkatten
Elev |
Bara jag som tycker att Glee är överskattat? o.O Visst, det är okej, men överskattat.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 5 okt, 2012 18:47 |
|
saganda
Elev |
luna99: Eh, ja det kan man säga ja>_>
LolFeelings: Well gör det då. För den äger. Stor del av min barndom, stor del av min tonårsperiod ♥ :' Lyssna inte på det jag säger, ni kommer bli lika fördärvade som jag! STOLT MEDLEM I 000 5 okt, 2012 18:48 |
|
Borttagen
|
Frank Zappa är jättebra!
5 okt, 2012 18:48 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen