@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
acciomuffin
Elev |
Skrivet av The Noble Lion: Skrivet av acciomuffin: Skrivet av The Noble Lion: åååh jag vill skriva på min fanfiction/novell om acciomuffin, men jag vet inte hur den ska börja! D: hahahaha, alltså det är lite läskigt att vi skriver fan fictions om varandra. Äsch då, det är ju bara kul! HAHAHAHAHHAHAHAHHA, det är det roligaste av allt
5 okt, 2012 16:34 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Borttagen: Tänkte göra det, men vill ha iaf 2:da kapitlet klart innan. Men den är inte som de jag läst. Vill du berätta vad den handlar om? "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 5 okt, 2012 16:35 |
|
The Noble Lion
Elev |
Skrivet av acciomuffin: Skrivet av The Noble Lion: Skrivet av acciomuffin: Skrivet av The Noble Lion: åååh jag vill skriva på min fanfiction/novell om acciomuffin, men jag vet inte hur den ska börja! D: hahahaha, alltså det är lite läskigt att vi skriver fan fictions om varandra. Äsch då, det är ju bara kul! HAHAHAHAHHAHAHAHHA, det är det roligaste av allt IKR, alla hennes reaktioner när man liksom bara säger Kaaarr....
5 okt, 2012 16:38 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Solkatten: Skrivet av Borttagen: Tänkte göra det, men vill ha iaf 2:da kapitlet klart innan. Men den är inte som de jag läst. Vill du berätta vad den handlar om? skickar en Uggla, men jag är inte så bra på att beskriva. 5 okt, 2012 16:39 |
|
Regulus
Elev |
“Rowling In The Deep” There’s a Horcrux deep in Harry’s heart Just like a parasite and it’s tearing him all apart Finally we will see how it all ends Harry or Voldemort - the enemy or the friend Who will live and who will not survive Deathly Hallows might help Harry to get by There’s a Horcrux embedded in his soul Destiny calls him but now he’s losing all control The scar on his head, when Harry plays dead It kept us thinking Voldie almost had it all; The scar on his head, we thought he was dead But we all know that Harry was the Chosen One Rowling’s in the deep She had our hearts inside of her hand It’s all over, and we’re weeping Dumbledore is gone and Snape is Headmaster Hogwarts is under guard by the Azkaban Dementors Hope is slowly dying, replaced by despair Now Harry has to fight, but he had better be aware The scar on his head, when Harry plays dead It kept us thinking Voldie almost had it all; The scar on his head, we thought he was dead But we all know that Harry was the Chosen One Rowling’s in the deep She had our hearts inside of her hand It’s all over, and we’re weeping Harry was the Chosen One Rowling’s in the deep She had our hearts inside of her hand It’s all over It’s all over Voldemort split his soul in seven ways But what he didn’t count on was splitting it into eighths Harry Potter must die to live again The final showdown between good and evil reign Who will have it all Who will have it all It all, it all, it all And Harry was the Chosen One Rowling’s in the deep She had our hearts inside of her hand It’s all over, and we’re weeping Harry was the Chosen One Rowling’s in the deep She had our hearts inside of her hand It’s all over All over All over And now we’re all weeping ![]() ♥
5 okt, 2012 17:03 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Ajajaj! Skrivet av Borttagen: Jag har ont i foten Jag lider med dig! Jag har ont i armen 5 okt, 2012 17:04 |
|
Knizzlare
Elev |
Jag har tråkigt, inget att göra, ska gå ut och vara med min kanin lite, men sen kommer jag inte ha nåt att göra igen, hmpf :C
![]()
5 okt, 2012 17:06 |
|
Pixie
Elev |
Skrivet av Knizzlare: Jag har tråkigt, inget att göra, ska gå ut och vara med min kanin lite, men sen kommer jag inte ha nåt att göra igen, hmpf :C come to me mama
5 okt, 2012 17:06 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Ajajaj! Skrivet av Borttagen: Jag har ont i foten Jag lider med dig! Jag har ont i armen Mm 5 okt, 2012 17:06 |
|
Borttagen
|
Klockan är 17:06 på en dator någonstans långt borta, stället som världen har glömt.
Och ensamheten slår till igen. Zombieapokalypsen vore så mycket trevligare än att sitta ensam måste jag säga. 5 okt, 2012 17:07 |
Du får inte svara på den här tråden.









Mugglarportalen