@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Går inte så bra för mig att skriva...
5 okt, 2012 15:27 |
|
Conflate
Elev |
5 okt, 2012 15:33 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skriver en 1D ff Lägg ut den här sen, okej? "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 5 okt, 2012 15:33 |
|
PotterHunger
Elev |
Pitabröd med smör in my ♥
Läs min profil för info... 5 okt, 2012 15:35 |
|
Borttagen
|
5 okt, 2012 15:36 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Borttagen: Känns så ensamt att vara vänster hänt.... En tjej i min klass är det "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 5 okt, 2012 15:36 |
|
Freja
Elev |
OMR!
Fick 20 exp mot Solkatten i en duell nyss!!! Everything is Dramione and nothing hurts. 5 okt, 2012 15:42 |
|
Caius
Elev |
@Kaiia; Ao no exorcist.
Det här är vad vi kallar tankar. Det är något som är bra och som alla har rätt att ha. 5 okt, 2012 15:46 |
|
Borttagen
|
Det är så tråkigt att sitta ensam hemma.
Måste nog vänta två timmar innan någon ens knackar på T_T 5 okt, 2012 15:49 |
|
Caius
Elev |
Jag börjar känna mig riktigt värdelös nu... Jag lyckas inte få något jobb hur många jobb jag än söker och nu lyckas jag inte ens få någon praktik heller.
Skjut mig så jag slipper lida. Det här är vad vi kallar tankar. Det är något som är bra och som alla har rätt att ha. 5 okt, 2012 15:52 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen