Rollspel [Privat Mily & J_J]
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Rollspel [Privat Mily & J_J]
|
Borttagen
|
Katarian tänkte efter
-Jag typ målar lite,läser och fotar i naturen
sa hon och log lte
-du då?
frågade ohn
21 feb, 2015 23:09
|
|
Borttagen
|
" Bara målar " sa Edvin och log
21 feb, 2015 23:17
|
|
Borttagen
|
Katarina nickar "du e duktig så förstår att du spenderar stor del där"Sa ohn
21 feb, 2015 23:17
|
|
Borttagen
|
" Ja men mamma tjatar om att jag måste hitta någon annan aktivitet men det finns inget annat kul " sa Edvin
21 feb, 2015 23:45
|
|
Borttagen
|
Spoiler: Tryck här för att visa!godnat
katarina tänkte "prova fota lite det e kul"sa hon nu och log
21 feb, 2015 23:58
|
|
Borttagen
|
" Jag får inga bra kor " sa Edvin han hade försökt men bilderna blev aldrig bra
22 feb, 2015 00:18
|
|
Borttagen
|
Katarina log "jaså?"frågade hon direkt
22 feb, 2015 12:00
|
|
Borttagen
|
Edvin visade sina suddiga kort
22 feb, 2015 12:42
|
|
Borttagen
|
Katarna kollade på dem och tänkte "du slappana v i handlederna?2frgade hon nu
22 feb, 2015 12:46
|
|
Borttagen
|
" Nej skakar som tusan " sa Edvin den enda gången hans händer inte skakade var när dom höll o en pensel.
22 feb, 2015 12:49
|
Du får inte svara på den här tråden.