Dagens "antingen-eller" :P
Forum > Off Topic > Dagens "antingen-eller" :P
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Klaestron
Elev |
Skrivet av Little J: Har int sett nån av dom men tar X-men för Jennifer Lawrence e me i en av dom iaf (tror ja xD) Hon är med i den som hade premiär förra veckan, väldigt bra film faktiskt!
31 maj, 2014 15:58 |
|
Little J
Elev |
Skrivet av Klaestron: Skrivet av Little J: Har int sett nån av dom men tar X-men för Jennifer Lawrence e me i en av dom iaf (tror ja xD) Hon är med i den som hade premiär förra veckan, väldigt bra film faktiskt! Va hon int me i den som kom före de åxå? ![]()
31 maj, 2014 16:01 |
|
Klaestron
Elev |
Skrivet av Little J:
Skrivet av Klaestron: Skrivet av Little J: Har int sett nån av dom men tar X-men för Jennifer Lawrence e me i en av dom iaf (tror ja xD) Hon är med i den som hade premiär förra veckan, väldigt bra film faktiskt! Va hon int me i den som kom före de åxå? 31 maj, 2014 16:29 |
|
Elma00
Elev |
31 maj, 2014 17:41 |
|
MissFniss
Elev |
31 maj, 2014 17:55 |
|
Ladusvalan
Elev |
Mycket svår fråga för mig, eftersom jag gillar båda oerhört mycket (såg senaste X-men-filmen på bio i fredags och den var riktigt bra, tycker jag). :-) Hur som helst får det ändå bli Star Wars. Den känns ännu mer intelligent och det finns goda anledningar till att de (särskilt de äldre filmerna) blivit kultförklarade! Jag älskar Yoda och Obi-Wan! ;-) ♥ Dock är det synd att X-Men är rätt stereotyp och amerikansk och att det är så skamligt få kvinnor med i Star Wars, men jag kan inte låta bli att älska dem båda två i alla fall!
Resultat i frågan "X-Men eller Star Wars?": 9-6 till Star Wars! Obs! Ny fråga i första inlägget! 1 jun, 2014 09:25 |
|
Borttagen
|
Prickigt.
1 jun, 2014 09:49 |
|
MizzNina
Elev |
Rutigt.
"I'm not arguing, I'm just explaining why I'm right." - Anonymous 1 jun, 2014 09:55 |
|
YES
Elev |
Rutigt är helt klart ett mycket snyggare mönster. Prickigt kan dock också vara väldigt fint när det gäller vissa saker, men rutigt är i det stora hela ett mycket finare mönster.
Whatever
1 jun, 2014 10:03 |
|
Borttagen
|
Prickigt. Jag gillar egentligen ingen av dem så mycket, men hallåååå Mimmi Pigg???? ♥
1 jun, 2014 10:18 |
Du får inte svara på den här tråden.










Mugglarportalen