One Direction
Forum > Off Topic > One Direction
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
childhoodlight
Elev |
Skrivet av J00KERN: Min kompis började köa för biljetter utanför globen klockan 8 på morgonen idag och det är redan typ 80 pers där nu. CRAZY Fast Live Nation har kommit ut med att man bara för börja köa klockan 7 på morgonen imorgon, så de kommer antagligen förflyttas ;p Quidditch, Josefin_Weasley menade mer att öppnarna till Ticnet ombudet öppas klockan 9 då biljetterna prick släpps, så om du vill verkligen stå framför kassan klockan 9 och säga att du vill ha biljetterna är det lättare : ))
1 nov, 2012 15:06 |
|
J00KERN
Elev |
1 nov, 2012 20:05 |
|
Miss_Green
Elev |
1 nov, 2012 20:13 |
|
Lucy och Rose
Elev |
1 nov, 2012 20:15 |
|
Li
Biträdande rektor |
Haha jag skulle vilja ha en biljett... Älskar pojkbandskonserter!
without something there is no nothing 1 nov, 2012 20:16 |
|
childhoodlight
Elev |
1 nov, 2012 20:16 |
|
Borttagen
|
Jg blir någotsånär deprimerad av den här tråden just nu ._.
1 nov, 2012 20:24 |
|
Celebikai
Elev |
ALLTSÅ NEJ
jag har ingen att gå med och jag har inte pengar till biljetterna just nu ugh varför släpps dom typ 4 dagar efter att vi fått turnédatumen released så no nope nej det blir ingen konsert för mig anD IT HURTS lycka till till er som ska köpa biljetter ♥ ![]()
1 nov, 2012 20:27 |
|
Josefin_Weasley
Elev |
Skrivet av Borttagen: Förstår det Jg blir någotsånär deprimerad av den här tråden just nu ._. Tycker så synd om dig och alla andra finska Directioners. Jag vet att ni är jättemånga och jobbar jättehårt för att killarna ska se er. Det är så orättvist att ni inte får en konsert! Kramar till dig ♥
1 nov, 2012 20:37 |
|
Irah
Elev |
Vill så gärna få tag på några biljetter ... men har ingen att gå med och jag har inga pengar så det är helt kört för mig just nu. Vill bara att mina föräldrar ska betala för de.
1 nov, 2012 20:49 |
Du får inte svara på den här tråden.














Mugglarportalen