@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
EmahS
Elev |
5 okt, 2012 10:21 |
|
Solkatten
Elev |
Lyckan som uppstår när man får forumsbetyg
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 5 okt, 2012 11:54 |
|
Obliviate_
Elev |
Vem är det som har lagt upp all mat på anslagstavlan..?
5 okt, 2012 11:57 |
|
Solkatten
Elev |
Underbara studiedag ♥ I think I love you.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 5 okt, 2012 11:58 |
|
Afturelding
Elev |
Stressar ihjäl mig eftersom att sambon fyller år imorgon. Har hitills bakar maränger, rulltråtta, tårtbottnar, kringlor och syltgrottor, bara idag.
![]() ![]()
5 okt, 2012 12:20 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Afturelding: Stressar ihjäl mig eftersom att sambon fyller år imorgon. Har hitills bakar maränger, rulltråtta, tårtbottnar, kringlor och syltgrottor, bara idag. Oj, vad snabb du är då "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 5 okt, 2012 12:21 |
|
Afturelding
Elev |
Skrivet av Solkatten: Skrivet av Afturelding: Stressar ihjäl mig eftersom att sambon fyller år imorgon. Har hitills bakar maränger, rulltråtta, tårtbottnar, kringlor och syltgrottor, bara idag. Oj, vad snabb du är då Vi gick upp vid åtta för att hinna med allt, det är inte ultimalt att få 20 gäster på fika när man är relativt nyinflyttad ![]() ![]()
5 okt, 2012 12:23 |
|
Obliviate_
Elev |
Packat allt man äger, flyttstädat, flyttat 30 mil, flyttat in i nya lght, ringt o krånglat med MASSOR med bolag, packat upp o inredit lägenheten. allt på mindre än en vecka. phew.
Inredningen är dock inte klar än.. men ah. Jag har iaf fått upp säng soffor och hyllor och köksbord 5 okt, 2012 12:38 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Borttagen: Du gillar Omegle rätt mycket, va? Vadå då? Om man är uttråkad och inte har något att göra är Omegle det bästa sättet för att hålla sig sysselsättad "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 5 okt, 2012 12:39 |
|
Kaiia
Elev |
TAGGA LASERDOOM IDAG
Skrivet av Caius: De har tydligen börjat dubba en av mina absoluta favorit animes... Vettefan om jag tycker att det är bra gjort eller inte (tänker inte klaga på att den var dåligt dubbad, för det verkade bli helt ok annat än att det är fail att höra alla med totalt fel röster)... Varför duger den inte på Japanska för? Den är awesome som den är och man behöver inte något engelskt dubb bara för att förstå sig på den... Om man dyrkar demoner och har lite koll på exorcism så förstår man sig på den... Fast ok, jag insåg precis varför den inte duger på Japanska längre. Den har blivit för känd. Vilken anime? :3 ![]() ![]()
5 okt, 2012 13:24 |
Du får inte svara på den här tråden.









Mugglarportalen