@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Kintsugi
Prefekt |
22:22
☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 4 okt, 2012 22:22 |
|
Margaret
Elev |
![]() Haha, so true. Alla liksom hatade Snape genom hela serien och sedan efter sjunde boken bara "Åh, stackarn", "Åh, han var alltid min favorit", "Varför var han tvungen att dö?" ![]()
4 okt, 2012 22:29 |
|
M4L13
Elev |
då fick man veta att man är aningen för dirty i skolan ahah owo
flåt mig Knizzlare lol jag ska lära mig. . . . . Spoiler: Tryck här för att visa! HEHEHEHEHHEHEHEHEHHEHEHE
4 okt, 2012 22:32 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Margaret: ![]() Haha, so true. Alla liksom hatade Snape genom hela serien och sedan efter sjunde boken bara "Åh, stackarn", "Åh, han var alltid min favorit", "Varför var han tvungen att dö?" HAHAHAHA. xD "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 4 okt, 2012 22:33 |
|
Knizzlare
Elev |
4 okt, 2012 22:33 |
|
M4L13
Elev |
4 okt, 2012 22:34 |
|
Luna Chang
Elev |
Nu får nu stå ut med ett argt meddelande från min sida.
Jag är så jävla förbannad på henne. Jag trodde vi var vänner. Men sen går du iväg med HAN av alla människor? Du sa dessutom åt mig att jag kunde gå in men honom håller du kvar-.- du tror inye jag märkte att du visade honom ett meddelande du skrivit som du inte ville att jag ska höra, det får mig att tänka att det är om mig. Sen är du ju blåst i hela huvudet.. du tror it att nån vet att du röker, att det går att dölja sånt med tuggymmin. Skicka mig i ditt skåp utan att kag ska känna röklukten, tror du det är smart? Eh.. nej. Sen är du så äror lögnare man kan bli. Jag blir så Jävla förbannad när du inte kan ta allt face to face och oratar skit om mig. Jag vet att jag inte är som alla andra du brukar vara med. Men jag kan lova, jag är sjukt mycket bättre för dig än någon av dom andra är. Du är så.. adrkckdbgbh ibland vill jah bara slå dig rakt i ansiktet. Och sen kan du förklara varför du alltid ska vara bäst på allt, DU ÄR FAN INTE DET-.- men sen är det en bra sak med dig. Du är den enda som ens pratar med mig från klasden. Då menar jag pratar pratar.. sen är det några från sjuan som pratar med mig, dom trivs jag med, men Hur ska jag kunna platsa med dom "populära" från sjuan om jag inte ens klarar av att prata med någon i min köass??.... Förlåt för språket men jag måste få dela med mig av mina känslor med någon.. Hej 4 okt, 2012 22:37 |
|
Solkatten
Elev |
Någon som letar efter en bra fanfiction att läsa? Läs denna då
Annars är det bara att bläddra igenom http://wattpad.com Den sidan är otroligt bra. Böcker/fanfictions som andra har skrivit. De är långa (de flesta är över 20 kapitel) och de flesta är välskrivna också. "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 4 okt, 2012 22:54 |
|
Borttagen
|
Jag fyller år på lördag. Jag hatar det.
Födelsedagar är alltid så stressiga. Släkten ska komma till en någon dag (idag), då ska det städas och bakas och en massa skit. Sen ska vännerna också komma, då blir det ännu mera bakas och ännu mera städning. Visserligen är det bara kul då kompisarna kommer, och mysigt. De är bara fyra stycken. Vi ska se på harry potter, äta massa gott och mysa ♥ Av någon anledning gillar jag inte min släkt. De känns så påträngande, så noggranna, så pedantiska, så.... icke jag. Eller ja, från pappas sida. Mammas släkt är väl okej, det ända jag inte gillar med dem är att de bor så jävla nära oss och att de pratar finska. Jag har inte några svårigheter med finskan, men jag hatar språket. Och är inte alls lika bra på det som på svenskan. 5 okt, 2012 06:00 |
|
Ginny00
Elev |
Godmorgon.
Blähk, ska börja dagen med att plugga No.. 5 okt, 2012 06:35 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen