@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Neeyum
Elev |
4 okt, 2012 21:44 |
|
kakan42
Elev |
Skrivet av Borttagen: Åh... ajajaj!!! mm..., det gjorde jätteont! 4 okt, 2012 21:46 |
|
Borttagen
|
Iuhh snörvel! D:
4 okt, 2012 21:59 |
|
Sirius_Musta
Elev |
4 okt, 2012 21:59 |
|
tyri
Elev |
4 okt, 2012 22:00 |
|
Solkatten
Elev |
En jag chattar med på Omegle kommer från London. Jealous, haha
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 4 okt, 2012 22:06 |
|
Borttagen
|
Du gillar Omegle rätt mycket, va?
4 okt, 2012 22:15 |
|
baramin
Elev |
Jag borde sova. Faktiskt.
she had a face straight from a magazine, god only knows, but you'll never leave her. 4 okt, 2012 22:16 |
|
Solkatten
Elev |
Bara för att det stod på hennes profil att hon inte accepterar vän förfrågningar kände jag mig såklart tvungen att skicka en (a) "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 4 okt, 2012 22:17 |
|
Kedjebrev
Elev |
Alltså att ni är typ galna i William och Tora och jag känner mest: eeh en som gick i nian på min skola förra året går i hans klass och de flesta av mina vänner har pratat med honom och liksom jag såg Tora på stan måndags....
http://Kaosregn.blogg.se
4 okt, 2012 22:20 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen