Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 7851 7852 7853 ... 30035 30036 30037
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Skrivet av Minidjuret:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Minidjuret:
Skrivet av Borttagen:
Asså Louise (aka Minidjuret) har blivit TVD-fan! Can't really believe it


Nu ska vi inte förhasta oss XD Jag har kollat på två, snart tre avsnitt, och de är helt ok XD

Men vem vet, haha ♥

Neeeee hon bara ljuger. Inte skämmas nu Louise, bara att berätta hur det egentligen ligger till. :]

:3 ♥


Hahha du är för gullig du c:


Men Fanny, ska du inte berätta vad du är så stort fan av? 8D Annars kan jag ju göra det.
Doctor who, Fanny älskar det! 8D ♥

</3 Du är ju :c ♥

Sure, I'd rather die.

4 okt, 2012 21:12

Minidjuret
Elev

Avatar


PansyParkinson♥- Nja, du är ^^

Hahah var inte blyg nu ♥

4 okt, 2012 21:15

Borttagen

Avatar


Skrivet av Solkatten:
Klockan är bara kvart över nio och jag skulle vilja sova redan nu? O.o What's wrong with me?

du är inte ensam... Men min förklaring är.
JAG ÄR TRÖTT

4 okt, 2012 21:15

Solkatten
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Solkatten:
Klockan är bara kvart över nio och jag skulle vilja sova redan nu? O.o What's wrong with me?

du är inte ensam... Men min förklaring är.
JAG ÄR TRÖTT

Visserligen gick jag ju upp 06:00 idag men ändå. Jag gör det varenda dag (förutom måndagar och helger) och jag brukar inte vara såhär trött vid denna tiden.

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

4 okt, 2012 21:17

Borttagen

Avatar


Skrivet av Minidjuret:
PansyParkinson♥- Nja, du är ^^

Hahah var inte blyg nu ♥

Don't think so ♥

jag säger ju bara sanningen </3

Men asså, vad handlar DW ens om? En vilseleden doktor? x'D

4 okt, 2012 21:19

DarkBells
Elev

Avatar


https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fpopledge.co.uk%2Fwp-content%2Fuploads%2F2012%2F01%2Farticle-2089718-11635115000005DC-137_634x493.jpg
LOOK! ^^ Såg ni Ruperts frisyr? o_O

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F38.media.tumblr.com%2F89bf6fd748dbd94db52a2592e9fbbd80%2Ftumblr_ncuasnicPU1qglnk4o1_500.gif https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F33.media.tumblr.com%2Fb0df532a3b88a991d7633b1d07195a1a%2Ftumblr_ncuasnicPU1qglnk4o2_r1_500.gif

4 okt, 2012 21:21

Detta inlägg ändrades senast 2012-10- 4 kl. 21:46
Antal ändringar: 1

Ginny00
Elev

Avatar


Jag är så sjukt trött att jag ska lägga mig nu.

4 okt, 2012 21:22

Minidjuret
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Minidjuret:
PansyParkinson♥- Nja, du är ^^

Hahah var inte blyg nu ♥

Don't think so ♥

jag säger ju bara sanningen </3

Men asså, vad handlar DW ens om? En vilseleden doktor? x'D


Yupp ♥

Haha jag med ^^

Jag kan ta det över PM! ^^

4 okt, 2012 21:24

Solkatten
Elev

Avatar


Mamma: *mitt namn* Har du stängt av datorn?
Jag: Jag har studiedag imorgon.
Mamma: Javisst ja. Jag tar tillbaka det där.


"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

4 okt, 2012 21:25

Neeyum
Elev

Avatar

+1


jag råkar veta att M4L13 fick ett svar av Tora på livestream chat hahahaa

4 okt, 2012 21:25

1 2 3 ... 7851 7852 7853 ... 30035 30036 30037

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.