@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Pixie
Elev |
Skrivet av Ginny00: Skrivet av Borttagen: OMG!!!!! PÅ MIN DANS FINNS DET EN SOM ÄR JÄTTELIK Ginny00!!!! O_o How cool.. jag dansade idag faktiskt! har alla dans idag? det hade jag hihi
4 okt, 2012 20:57 |
|
Knizzlare
Elev |
4 okt, 2012 20:58 |
|
Ginny00
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Ginny00: Ihihihi!Skrivet av Borttagen: OMG!!!!! PÅ MIN DANS FINNS DET EN SOM ÄR JÄTTELIK Ginny00!!!! O_o How cool.. jag dansade idag faktiskt! Hon heter Emmylou... jag vet inte hur det stavas... XD Åh honestly.. I would kill for that name. 4 okt, 2012 21:00 |
|
Pixie
Elev |
http://poll.pollcode.com/1h72ww
VOTE http://poll.pollcode.com/mbniv6 VOTE http://poll.pollcode.com/8csio1 VOTE http://poll.pollcode.com/v7vrkp VOTE okej liam + danielle okej gör mig inte ledsen ok FÖR DOM PASSAR
4 okt, 2012 21:03 |
|
Borttagen
|
Asså Louise (aka Minidjuret) har blivit TVD-fan! Can't really believe it
4 okt, 2012 21:04 |
|
Minidjuret
Elev |
Skrivet av Borttagen: Asså Louise (aka Minidjuret) har blivit TVD-fan! Can't really believe it Nu ska vi inte förhasta oss XD Jag har kollat på två, snart tre avsnitt, och de är helt ok XD Men vem vet, haha ♥ 4 okt, 2012 21:06 |
|
M4L13
Elev |
Skrivet av EmahS: Nu har inte jag så stor koll på hur du ser ut. men jag tvivlar starkt på att du har "feta fiskläppar". och jag kan säga såhär. tänk på alla tjejer (och killar) som inte mår bra över att ha små och smala läppar. Just put your paws up 'cause you were born this way jo, jag överdrev nog lite där, men stora läppar har jag, det vet jag ;P och jag får ofta höra av min mamma och syskon att jag ska vara glad för mina läppar, medans många andra förstorar dom med massa fakesaker och uh xC so i guess att jag ska vara glad för mina läppar, men dom är så otroligt putiga nd jag tycker dom är FÖR putiga Dx
4 okt, 2012 21:06 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Minidjuret: Skrivet av Borttagen: Asså Louise (aka Minidjuret) har blivit TVD-fan! Can't really believe it Nu ska vi inte förhasta oss XD Jag har kollat på två, snart tre avsnitt, och de är helt ok XD Men vem vet, haha ♥ Neeeee hon bara ljuger. Inte skämmas nu Louise, bara att berätta hur det egentligen ligger till. :] :3 ♥ 4 okt, 2012 21:08 |
|
Minidjuret
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Minidjuret: Skrivet av Borttagen: Asså Louise (aka Minidjuret) har blivit TVD-fan! Can't really believe it Nu ska vi inte förhasta oss XD Jag har kollat på två, snart tre avsnitt, och de är helt ok XD Men vem vet, haha ♥ Neeeee hon bara ljuger. Inte skämmas nu Louise, bara att berätta hur det egentligen ligger till. :] :3 ♥ Hahha du är för gullig du c: Men Fanny, ska du inte berätta vad du är så stort fan av? 8D Annars kan jag ju göra det. Doctor who, Fanny älskar det! 8D ♥ 4 okt, 2012 21:10 |
|
Solkatten
Elev |
Klockan är bara kvart över nio och jag skulle vilja sova redan nu? O.o What's wrong with me?
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 4 okt, 2012 21:11 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen