@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Luna Chang
Elev |
Skrivet av -Patronus-: Luna Chang: Jag har ju inte kunnat logga in på Skype eftersom jag har varit i Turkiet! :p >_> <_< Eheh XD Hej 4 okt, 2012 20:26 |
|
Solkatten
Elev |
Fan också. Jag hatar när man ska skriva en fanfiction och tror man har kommit på en jättebra idé till den men inser senare att den egentligen är tagen från en annan. -.- Damn it.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 4 okt, 2012 20:27 |
|
Borttagen
|
Okej ,det går inte så bra för mig med läxan...
4 okt, 2012 20:27 |
|
dillen99
Elev |
Skrivet av Borttagen: Okej ,det går inte så bra för mig med läxan... Ett tips är att kämpa på så gott det går för är man inte i tid kan det bara bli fel! Man mikham to ra dar aghosh giram <3 4 okt, 2012 20:33 |
|
LoonyMe
Elev |
Skrivet av LoonyMe: snällaaaaa söööööta mugglisar *.* kan ni rösta på mig (buckbeakisback) här och här I WILL LOVE YOU 5EVAHH ^ HAHA, JAG VET ATT JAG ÄR DESPERAT MOBBA MIG INTE OK
4 okt, 2012 20:36 |
|
Borttagen
|
Skrivet av dillen99: Skrivet av Borttagen: Okej ,det går inte så bra för mig med läxan... Ett tips är att kämpa på så gott det går för är man inte i tid kan det bara bli fel! Tack för tipset 4 okt, 2012 20:37 |
|
LoonyMe
Elev |
4 okt, 2012 20:39 |
|
dillen99
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av dillen99: Skrivet av Borttagen: Okej ,det går inte så bra för mig med läxan... Ett tips är att kämpa på så gott det går för är man inte i tid kan det bara bli fel! Tack för tipset Varsegod, jag hade behövt tänkt på det för typ en vecka sedan då jag fick engelska glosor och hade kunnat börga då men börgade i måndags, idag var förhöret och jag fick TRE fel! Hela året i 6:an så hade jag alla rätt, nu i 7:an så hade jag alla rätt dem två första förhören, men så gåpr det när man inte är i god tid.... Hatara mig själv för det. Man mikham to ra dar aghosh giram <3 4 okt, 2012 20:40 |
|
Borttagen
|
Äntligen har vi lyckats klippa kaninens klor
![]() 4 okt, 2012 20:41 |
|
DarkBells
Elev |
Skrivet av Pixie: Skrivet av DarkBells: Jag. Får. Inte. En. Kanelbulle. Fast. Vi. Har. Hemma. Förbered er på ett vredesutbrott... o_O GAAAHH! D: Btw; Jag hatar min profil.... Det är visst bara negativa tankar i det här inlägget... Jag som ville skriva ett glatt och positivt inlägg XD Hihi, men din profil är ju snygg juue! fast...harry är min meowwwww ♥ Tack! Nej! Han är miin! ♥
4 okt, 2012 20:42 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen