@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Solkatten
Elev |
You: from which country are u from?
Stranger: HUngary You: are u hungry? Stranger: lol Stranger: so name? You: then u can it some turkeys and then you finnish. hahahah. You: eat* Stranger: lol Stranger: wtf XD ![]() "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 4 okt, 2012 19:39 |
|
Luna Chang
Elev |
Jusste.. Jinora Thats no excuse!! Luna.Lovegood Jag satt tidigare ensam där u en timme ju och sen fick ci strömavbrott och internet försvann.. Hej 4 okt, 2012 19:45 |
|
Tvilling
Elev |
Idag på konfan fick vi ta på oss stora, svarta "klänningar/kåpor" och någon ropade; "Jag känner mig som i Harry Potter!"
∞ fanfiction: Grönt hjärta, rött blod; en friendzoned Slytherintjej och en söt heroisk Gryffindorkille ∞ 4 okt, 2012 19:47 |
|
Solkatten
Elev |
Gud, så fail jag är! Seriöst, vad är det med mig idag?!
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 4 okt, 2012 19:48 |
|
Caius
Elev |
De har tydligen börjat dubba en av mina absoluta favorit animes... Vettefan om jag tycker att det är bra gjort eller inte (tänker inte klaga på att den var dåligt dubbad, för det verkade bli helt ok annat än att det är fail att höra alla med totalt fel röster)...
Varför duger den inte på Japanska för? Den är awesome som den är och man behöver inte något engelskt dubb bara för att förstå sig på den... Om man dyrkar demoner och har lite koll på exorcism så förstår man sig på den... Fast ok, jag insåg precis varför den inte duger på Japanska längre. Den har blivit för känd. Det här är vad vi kallar tankar. Det är något som är bra och som alla har rätt att ha. 4 okt, 2012 19:48 |
|
-Patronus-
Elev |
4 okt, 2012 20:11 |
|
M4L13
Elev |
4 okt, 2012 20:21 |
|
LoonyMe
Elev |
snällaaaaa söööööta mugglisar *.*
kan ni rösta på mig (buckbeakisback) här och här I WILL LOVE YOU 5EVAHH
4 okt, 2012 20:23 |
|
Sirius_Musta
Elev |
4 okt, 2012 20:24 |
|
EmahS
Elev |
Nu har inte jag så stor koll på hur du ser ut. men jag tvivlar starkt på att du har "feta fiskläppar". och jag kan säga såhär. tänk på alla tjejer (och killar) som inte mår bra över att ha små och smala läppar. Just put your paws up 'cause you were born this way
4 okt, 2012 20:24 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen