@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Almson
Elev |
Skrivet av Borttagen: JAG HATAR ATT JAG INTE FÅR ÄTA EN KANELBULLE IDAG! DET ÄR JU KANELBULLENS DAG IDAG, MAMMAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!! Jag har köpt några på pressbyron. Eller ja ,mamma gjorde det
4 okt, 2012 19:21 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Almson: Tack Skrivet av Borttagen: JAG HATAR ATT JAG INTE FÅR ÄTA EN KANELBULLE IDAG! DET ÄR JU KANELBULLENS DAG IDAG, MAMMAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!! Jag har köpt några på pressbyron. Eller ja ,mamma gjorde det 4 okt, 2012 19:21 |
|
Victoire Weasly
Elev |
4 okt, 2012 19:22 |
|
LolFeelings
Elev |
OCH HAN HETER GLENN OCH HON HETER GLENN HN HETER GLENN OCH HAN HETER GLENN HAN HETER GLENN, OCH DET DÄR VAR EN HON, HON HETER GLENN OCH HAN HETER GLENN HAN HETER GLENN ELLER KAN DET VARA EN HON? I SÅ FALL HETER HON GLENN. GLENN!
4 okt, 2012 19:27 |
|
Almson
Elev |
4 okt, 2012 19:28 |
|
DarkBells
Elev |
Jag. Får. Inte. En. Kanelbulle. Fast. Vi. Har. Hemma.
Förbered er på ett vredesutbrott... o_O GAAAHH! D: Btw; Jag hatar min profil.... Det är visst bara negativa tankar i det här inlägget... Jag som ville skriva ett glatt och positivt inlägg XD
4 okt, 2012 19:30 |
|
Shaunee
Elev |
Har nu 99 godisar och 41 klubbor...
Fast jag ska mata den nu... 4 okt, 2012 19:32 |
|
Pixie
Elev |
Skrivet av DarkBells: Jag. Får. Inte. En. Kanelbulle. Fast. Vi. Har. Hemma. Förbered er på ett vredesutbrott... o_O GAAAHH! D: Btw; Jag hatar min profil.... Det är visst bara negativa tankar i det här inlägget... Jag som ville skriva ett glatt och positivt inlägg XD Hihi, men din profil är ju snygg juue! fast...harry är min meowwwww ♥
4 okt, 2012 19:33 |
|
M4L13
Elev |
4 okt, 2012 19:37 |
|
Afturelding
Elev |
4 okt, 2012 19:37 |
Du får inte svara på den här tråden.











Mugglarportalen