Rollspel [Privat Mily & J_J]
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Rollspel [Privat Mily & J_J]
|
Borttagen
|
Katarina log
-Det e slöhet Edvin
sa hon direkt och flinar snett
21 feb, 2015 17:42
|
|
Borttagen
|
" Okej jag är slö och lat " sa Edvin och log han tyckte att pensel och färg var mycket mer bekvämt att använda.
21 feb, 2015 17:45
|
|
Borttagen
|
Katarina "man ska använda det man tycker e bekvämt"Sa hon
21 feb, 2015 18:08
|
|
Borttagen
|
" Japp det är självklart " sa Edvin och log han började bli fika sugen
21 feb, 2015 18:13
|
|
Borttagen
|
Katarina log "sugen på något ska vi fika?"frågade hon
21 feb, 2015 18:34
|
|
Borttagen
|
" Gärna " sa Edvin han var verkligen fikasugen
21 feb, 2015 19:45
|
|
Borttagen
|
Katarina kollade upp
-okej vart vill du fika?
frågade ho
21 feb, 2015 20:07
|
|
Borttagen
|
" Kanske på Cafe Queen? " frågade Edvin och såg på Katarina.
21 feb, 2015 20:17
|
|
Borttagen
|
Katarina log "beror på vad de serverar"Sa hon nu
21 feb, 2015 20:18
|
|
Borttagen
|
" vi kan ju kolla " sa Edvin han tog med sig Katarina till Cafe queen
21 feb, 2015 20:28
|
Du får inte svara på den här tråden.