Dagens "antingen-eller" :P
Forum > Off Topic > Dagens "antingen-eller" :P
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Pixie
Elev |
19 maj, 2014 21:22 |
|
Borttagen
|
Finlands
19 maj, 2014 21:28 |
|
Elma00
Elev |
21 maj, 2014 20:45 |
|
Draco Abraxas Black
Elev |
Finlands
22 maj, 2014 01:31 |
|
Borttagen
|
Finlands
26 maj, 2014 08:47 |
|
Borttagen
|
Finlands
26 maj, 2014 09:20 |
|
Ladusvalan
Elev |
Nu var det länge sedan jag skrev frågan, men jag ger en "tröst-röst" till Norges bidrag hur som helst - även om jag inte gillade något av dem särskilt mycket (och även om Finland egentligen gjorde en mer stabil insats) ... dock tror jag att jag kanske skulle tycka lite mer om Norges låt ifall det varit en annan sångare/sångerska som artikulerat bättre och inte sjungit med så dåligt engelskt uttal. ;-)
Resultat i frågan "Finlands bidrag eller Norges bidrag?": 22-5 till Finlands bidrag! ÄNTLIGEN EN NY FRÅGA I FÖRSTA INLÄGGET! Hehe ... ;-) 31 maj, 2014 08:48 |
|
MizzNina
Elev |
X-Men. Rymdfilmer är ju så trista.
"I'm not arguing, I'm just explaining why I'm right." - Anonymous 31 maj, 2014 08:51 |
|
Anne Potter
Elev |
31 maj, 2014 08:56 |
|
Kintsugi
Prefekt |
X-Men! Kan se filmerna om och om och om och om igen. Inte riktigt samma sak med Star Wars.
☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 31 maj, 2014 09:03 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen