One Direction
Forum > Off Topic > One Direction
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Starfighter.
Elev |
Skrivet av Quidditch: Skrivet av Solkatten: Skrivet av Quidditch: Skrivet av Solkatten: ^ Ok, tack. Någon som vill länka sidan där det står om Europa turnén med alla datum och det? På Måndag klockan 10.00 släpps biljetterna i danmark. Just det. 10 Maj en Onsdag 10 maj är en fredag 1 nov, 2012 06:25 |
|
lisa311
Elev |
LOVE them
Don't Worry, Be Happy 1 nov, 2012 08:18 |
|
Quidditch
Elev |
Skrivet av Starfighter.: Skrivet av Quidditch: Skrivet av Solkatten: Skrivet av Quidditch: Skrivet av Solkatten: ^ Ok, tack. Någon som vill länka sidan där det står om Europa turnén med alla datum och det? På Måndag klockan 10.00 släpps biljetterna i danmark. Just det. 10 Maj en Onsdag 10 maj är en fredag Oj tänkte på Stockholm-konserten. My bad. ![]()
1 nov, 2012 08:40 |
|
Shaunee
Elev |
Jag har lovat att vara på ett annat ställe i morgon. Typ hela dagen. Jag var där igår och också och lovade att jag skulle komma. Glömde helt bort att 1D kommer och att biljetterna släpps
Fml </3 1 nov, 2012 09:17 |
|
Pixie
Elev |
http://1d-imagines-onedirection.tumblr.com/post/34748360320/for-alice-harry-imagine
jag är lite död nu. iiih jag älskar sånt här!! ♥ ♥
1 nov, 2012 10:07 |
|
J00KERN
Elev |
Min kompis började köa för biljetter utanför globen klockan 8 på morgonen idag och det är redan typ 80 pers där nu. CRAZY
![]()
1 nov, 2012 11:17 |
|
IamAK
Elev |
Skrivet av J00KERN: Min kompis började köa för biljetter utanför globen klockan 8 på morgonen idag och det är redan typ 80 pers där nu. CRAZY men gud... fast liksom, vad gör dom om dom ska på toa osv? man måste ju lämna kön då. 1 nov, 2012 11:28 |
|
SiiriusBlack
Elev |
blir så himla sur på mamma... kommer börja köa bara på fredag typ kl 4 på morgonen...</3
www.grettz.blogg.se 1 nov, 2012 11:30 |
|
Pixie
Elev |
Skrivet av IamAK: Skrivet av J00KERN: Min kompis började köa för biljetter utanför globen klockan 8 på morgonen idag och det är redan typ 80 pers där nu. CRAZY men gud... fast liksom, vad gör dom om dom ska på toa osv? man måste ju lämna kön då. de kanske har med sig en...flaska eller burk eller så kanske det blir en fläck efter dom.. ALLT FÖR 1D ahaha
1 nov, 2012 11:32 |
|
IamAK
Elev |
Pixie - haha nej, det tvivlar jag starkt på.
1 nov, 2012 11:38 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen