@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
4 okt, 2012 07:51 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Va OMG ÄR DET? Det är.... KANELBULLENS DAG!!!!!!!!! 4 okt, 2012 07:52 |
|
Neeyum
Elev |
går upp halv sju för att duscha
ska precis gå till bussen fem över åtta när jag kommer på att vi börjar 10 *facepalm* blir lite osäker på om vi verkligen gör det och smsar kompis "Nej, vi har redan börjat, vart är du?? :O" får panik, slänger på sig skor och jacka och rusar ut när man ser att man får ett till sms "haha nej skoja bara vi börjar 10♥" ![]() 4 okt, 2012 08:20 |
|
Luna.Lovegood
Elev |
Skrivet av Neeyum: går upp halv sju för att duscha ska precis gå till bussen fem över åtta när jag kommer på att vi börjar 10 *facepalm* blir lite osäker på om vi verkligen gör det och smsar kompis "Nej, vi har redan börjat, vart är du?? :O" får panik, slänger på sig skor och jacka och rusar ut när man ser att man får ett till sms "haha nej skoja bara vi börjar 10♥" Wonderful... ._. 4 okt, 2012 08:29 |
|
The Noble Lion
Elev |
4 okt, 2012 08:33 |
|
Neeyum
Elev |
Skrivet av The Noble Lion: Varför får man vara så fin som George, det borde vara olagligt! I know we only met but let's pretend it's love? george arrrrghhh 4 okt, 2012 08:41 |
|
Solkatten
Elev |
Har NO prov nästa timme... Hoppas jag klarar det. O.o
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 4 okt, 2012 09:10 |
|
The Noble Lion
Elev |
Skrivet av Neeyum: Skrivet av The Noble Lion: Varför får man vara så fin som George, det borde vara olagligt! I know we only met but let's pretend it's love? george arrrrghhh Alltså jag får typ ont i magen så fort jag ser honom!
4 okt, 2012 09:15 |
|
Neeyum
Elev |
Skrivet av The Noble Lion: Skrivet av Neeyum: Skrivet av The Noble Lion: Varför får man vara så fin som George, det borde vara olagligt! I know we only met but let's pretend it's love? george arrrrghhh Alltså jag får typ ont i magen så fort jag ser honom! orkar inte din forumsignatur #död 4 okt, 2012 09:16 |
|
Solkatten
Elev |
Jag kan fortfarande inte förstå det! De höll på att spela LWWY på radion när jag klev in i bussen i morse! <'333
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 4 okt, 2012 09:21 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen