@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Knizzlare
Elev |
Skrivet av Almson: Skrivet av Knizzlare: Skrivet av Almson: Mohawhahawhaha. jag har inga läxor denna vecka >:=D Fast synd om er andra som måste kämpa med allt jobb... det är orättviiiist, du är äldre än mig och har inga läxor :C vi har läxor varje vecka, och prov typ varje vecka dag efter dag verkar våra lärare gilla att sätta våra prov också hahahaa och jag kommer få F i idrott för att jag inte kan simma (skrev sova först lol, är trött) 200 meter, när dom inte erbjuder undervisning i simning? vad är det för jävla ÅH jag är inte på särskilt bra humör, märkt det? Vi brukar ha ganska mycket läxor, men den här veckan verkar det som att alla lärare glömt det på något sätt. Men har ni haft ett simtest?? Om du inte kunde simma 200 m ska du få undervisning, de måste erbjuda det, annars är de helt konstiga. Säg det till dem eller så ringer jag din skola och klagar! Lyllo! haha ^^ Yes, vi har haft det, och joo, jag får väl undervisning men jag tkr liksom inte att ett par timmar räcker..för det är vad vi får, vi får en simresa på oss att lära oss men det är väl för att vi inte har nån simhall här och skolan vill inte betala för simresor, eller kan kanske inte Haha, det får du gärna göra! Tack så mycket! ![]()
3 okt, 2012 20:05 |
|
The Noble Lion
Elev |
åååh jag vill skriva på min fanfiction/novell om acciomuffin, men jag vet inte hur den ska börja! D:
3 okt, 2012 20:06 |
|
melle-hjrta
Elev |
Varför är alla tjejer på tumblr perfekta D:
3 okt, 2012 20:06 |
|
M4L13
Elev |
Jag är hemma hos mamma och ska sova här, men är livrädd at pappa ska ringa hem till Knizzlare D:
Gud, om han gör det, nej.
3 okt, 2012 20:09 |
|
Knizzlare
Elev |
Skrivet av M4L13: Jag är hemma hos mamma och ska sova här, men är livrädd at pappa ska ringa hem till Knizzlare D: Gud, om han gör det, nej. ...vad ska jag säga då? ![]()
3 okt, 2012 20:09 |
|
Borttagen
|
Jag trodde Li skulle ha en rosa klänning på sitt bröllop o_o
Men schhheize, den var jättefin! ♥ 3 okt, 2012 20:12
Detta inlägg ändrades senast 2012-10- 3 kl. 20:13
|
|
Almson
Elev |
3 okt, 2012 20:13 |
|
M4L13
Elev |
Skrivet av Knizzlare: Skrivet av M4L13: Jag är hemma hos mamma och ska sova här, men är livrädd at pappa ska ringa hem till Knizzlare D: Gud, om han gör det, nej. ...vad ska jag säga då? Att jag sover owo Jag är svår att väcka så eheheh... Men om han vill att du väcker mig, säg att jag kommer slå dig då OwO Fast jag tror inte han gör det, för jag ringde honom från kvarn, heh
3 okt, 2012 20:13 |
|
me.
Elev |
Mitt 500:ande inlägg! Halvvägs till Master of Dead
3 okt, 2012 20:18 |
|
Knizzlare
Elev |
Joo, men jag orkar liksom inte med att gå på något mer än det jag gör :c skolan, teatern, dansen, fiolen och min kanin tar upp all tid jag har typ Skrivet av M4L13: Skrivet av Knizzlare: Skrivet av M4L13: Jag är hemma hos mamma och ska sova här, men är livrädd at pappa ska ringa hem till Knizzlare D: Gud, om han gör det, nej. ...vad ska jag säga då? Att jag sover owo Jag är svår att väcka så eheheh... Men om han vill att du väcker mig, säg att jag kommer slå dig då OwO Fast jag tror inte han gör det, för jag ringde honom från kvarn, heh Okej ![]()
3 okt, 2012 20:19 |
Du får inte svara på den här tråden.

Fast synd om er andra som måste kämpa med allt jobb... 





Mugglarportalen