Rollspel [Privat Mily & J_J]
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Rollspel [Privat Mily & J_J]
|
Borttagen
|
Katarina flnar "jaså du säger det så fall väljer ingen pänsel mg"sa on ny
21 feb, 2015 16:24
|
|
Borttagen
|
" Jo om du verkligen letar så hittar du dina penslar " sa Edvin och log han hade 10 penslar och det kändes som om han och de 10 penslarna var liksom kopplade till varandra.
21 feb, 2015 16:32
|
|
Borttagen
|
KAtarina
-jaja men gillar min teknik
sa hon nu
21 feb, 2015 16:57
|
|
Borttagen
|
Edvin log
" Du väljer och ibland är det skönt med pennor men det jobbigaste är att vessa dom " sa Edvin
21 feb, 2015 17:16
|
|
Borttagen
|
Katarina log emot honom
-jobbigt?
frågae hon direkt fövrånat
21 feb, 2015 17:18
|
|
Borttagen
|
" Ja jag har en vässare som man vevar men min handled dör typ varje gång jag vessar " sa Edvin och log
21 feb, 2015 17:20
|
|
Borttagen
|
KLatarian log
-Det kallas slö
sa hon snällt på skoj
21 feb, 2015 17:25
|
|
Borttagen
|
" Jag är inte slö " sa Edvin och log men det var sant han var slö.
21 feb, 2015 17:27
|
|
Borttagen
|
Katarina flinar
-varför vässar du inte då?
frågade hon på skoj
21 feb, 2015 17:33
|
|
Borttagen
|
" Eh em blir trött i armen " sa Edvin och log
21 feb, 2015 17:36
|
Du får inte svara på den här tråden.