One Direction
Forum > Off Topic > One Direction
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Quidditch: Skrivet av Solkatten: Quidditch - Hoppas ni inte får några biljetter till den i Sthlm. Haha..asså det kommer vi nog inte få. SÅ JÄKLA SVÅRT. :c Ja, det är det tyvärr. "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 31 okt, 2012 23:22
Detta inlägg ändrades senast 2012-11- 1 kl. 00:50
|
|
HogwartsCoolingen
Elev |
Little Things♥
We never go out of style <3 31 okt, 2012 23:49 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av HogwartsCoolingen: Little Things♥ Lyssnar sönder på den nu. xD "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 31 okt, 2012 23:52 |
|
HogwartsCoolingen
Elev |
Visst är den underbar? Längtar sönder tills på fredag då videon kommer ut och då de är med i X-Factor! We never go out of style <3 31 okt, 2012 23:57 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av HogwartsCoolingen: Visst är den underbar? Längtar sönder tills på fredag då videon kommer ut och då de är med i X-Factor! JAG VET! Omg, can't wait. :'D ♥ "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 31 okt, 2012 23:58 |
|
HogwartsCoolingen
Elev |
Eller hur! Seriöst jag älskar Ed Sheeran nu efter den här låten! :'D♥
We never go out of style <3 1 nov, 2012 00:00 |
|
Quidditch
Elev |
1 nov, 2012 00:06 |
|
HogwartsCoolingen
Elev |
Aa, texten är så fin och personlig! Deras bästa låt! :' We never go out of style <3 1 nov, 2012 00:19 |
|
Quidditch
Elev |
WMYB kommer alltid vara min. alltid. Men Little Things HAR SÅ FINT BUDSKAP SÅ JAG FÅR DAMEÖSLFSDÖLKFÖDSLKF.... O.o ![]()
1 nov, 2012 00:32 |
|
HogwartsCoolingen
Elev |
Skrivet av Quidditch: WMYB kommer alltid vara min. alltid. Men Little Things HAR SÅ FINT BUDSKAP SÅ JAG FÅR DAMEÖSLFSDÖLKFÖDSLKF.... O.o Älskar egentligen alla deras låtar men Little Things har något speciellt We never go out of style <3 1 nov, 2012 01:03 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen