Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 7828 7829 7830 ... 30034 30035 30036
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Alltså varför är det så mörkt ute redan?

3 okt, 2012 18:46

Ida S
Lärare

Avatar


Skrivet av Solkatten:
Skrivet av Ida S:
Aaaaah men jag vet inte men åh jag är så ambivalent jag är jättenöjd men samtidigt rädd ;_;

Scared of what?

Of publicing le fandom fanfic what if people will be offended (Idek why but still) (I'm not even in all those fandoms) (so I don't know much about them) (but I hope I'll make them all justice)

"we live together, and harry does all the cooking."

3 okt, 2012 18:48

EMELESEL
Elev

Avatar


Ida S Oh den måste du lägga upp ju! =)
Du kan ha med..typ Star Wars kanske?

3 okt, 2012 18:50

LunaLovegood1
Elev

Avatar

+1


Alltså känns totalt som att jag har fastnat på 222 tummar... Asså inget fel med det eller så, men aja

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F64.media.tumblr.com%2Fc2057e979b36700bc9d0ddee435c4ee9%2Ftumblr_mh0iwf8J2F1qj00lio1_500.gif https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fmedia1.tenor.com%2Fimages%2Fb93c15e19f8356bae735c195bbe4a3f3%2Ftenor.gif%3Fitemid%3D8137678

3 okt, 2012 18:51

Ida S
Lärare

Avatar


Skrivet av EMELESEL:
Ida S Oh den måste du lägga upp ju! =)
Du kan ha med..typ Star Wars kanske?

Oh, jo det kan jag ^^ men den fandomen vet jag definitivt inget om, men... JAG SÅG ETT TV-INSLAG EN GÅNG OM EN TJEJ SOM SKREV STAR WARS-FANFICTION

"we live together, and harry does all the cooking."

3 okt, 2012 18:52

EMELESEL
Elev

Avatar


Skrivet av Ida S:
Skrivet av EMELESEL:
Ida S Oh den måste du lägga upp ju! =)
Du kan ha med..typ Star Wars kanske?

Oh, jo det kan jag ^^ men den fandomen vet jag definitivt inget om, men... JAG SÅG ETT TV-INSLAG EN GÅNG OM EN TJEJ SOM SKREV STAR WARS-FANFICTION

...inte jag heller, haha, du får typ..googla xD

3 okt, 2012 18:53

Elley
Elev

Avatar


hatar min engelsklärare
just so you know..

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F25.media.tumblr.com%2Ftumblr_lbvhvsNl4u1qap66jo1_500.gif http://nouw.com/ellenfelixson/

3 okt, 2012 18:54

Ida S
Lärare

Avatar


Skrivet av EMELESEL:
Skrivet av Ida S:
Skrivet av EMELESEL:
Ida S Oh den måste du lägga upp ju! =)
Du kan ha med..typ Star Wars kanske?

Oh, jo det kan jag ^^ men den fandomen vet jag definitivt inget om, men... JAG SÅG ETT TV-INSLAG EN GÅNG OM EN TJEJ SOM SKREV STAR WARS-FANFICTION

...inte jag heller, haha, du får typ..googla xD

Google is ma friend ♥
SPOILERVARNING
Spoiler:
Tryck här för att visa!Hihihi OCH DE HAR MASSA SHIPS SOM DE SHIPPAR MEN JAG SÄGER INTE VAR FAST DET ÄR INOMHUS :3


jag älskar caps lock o.o

"we live together, and harry does all the cooking."

3 okt, 2012 18:55

Borttagen

Avatar


Gör spanska läxan nu

3 okt, 2012 18:59

Solkatten
Elev

Avatar


Skrivet av Ida S:
Skrivet av Solkatten:
Skrivet av Ida S:
Aaaaah men jag vet inte men åh jag är så ambivalent jag är jättenöjd men samtidigt rädd ;_;

Scared of what?

Of publicing le fandom fanfic what if people will be offended (Idek why but still) (I'm not even in all those fandoms) (so I don't know much about them) (but I hope I'll make them all justice)

Tror du verkligen att Mugglisarna är så elaka? Den kommer säkert vara awesome! Please?! :'D ♥

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

3 okt, 2012 19:02

1 2 3 ... 7828 7829 7830 ... 30034 30035 30036

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.