@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Alltså varför är det så mörkt ute redan?
3 okt, 2012 18:46 |
|
Ida S
Lärare |
Skrivet av Solkatten: Skrivet av Ida S: Aaaaah men jag vet inte men åh jag är så ambivalent jag är jättenöjd men samtidigt rädd ;_; Scared of what? Of publicing le fandom fanfic "we live together, and harry does all the cooking." 3 okt, 2012 18:48 |
|
EMELESEL
Elev |
3 okt, 2012 18:50 |
|
LunaLovegood1
Elev |
Alltså känns totalt som att jag har fastnat på 222 tummar... Asså inget fel med det eller så, men aja
3 okt, 2012 18:51 |
|
Ida S
Lärare |
Oh, jo det kan jag ^^ men den fandomen vet jag definitivt inget om, men... JAG SÅG ETT TV-INSLAG EN GÅNG OM EN TJEJ SOM SKREV STAR WARS-FANFICTION "we live together, and harry does all the cooking." 3 okt, 2012 18:52 |
|
EMELESEL
Elev |
Skrivet av Ida S: Oh, jo det kan jag ^^ men den fandomen vet jag definitivt inget om, men... JAG SÅG ETT TV-INSLAG EN GÅNG OM EN TJEJ SOM SKREV STAR WARS-FANFICTION ...inte jag heller, haha, du får typ..googla xD 3 okt, 2012 18:53 |
|
Elley
Elev |
3 okt, 2012 18:54 |
|
Ida S
Lärare |
Skrivet av EMELESEL: Skrivet av Ida S: Oh, jo det kan jag ^^ men den fandomen vet jag definitivt inget om, men... JAG SÅG ETT TV-INSLAG EN GÅNG OM EN TJEJ SOM SKREV STAR WARS-FANFICTION ...inte jag heller, haha, du får typ..googla xD Google is ma friend ♥ SPOILERVARNING Spoiler: Tryck här för att visa! jag älskar caps lock o.o "we live together, and harry does all the cooking." 3 okt, 2012 18:55 |
|
Borttagen
|
Gör spanska läxan nu
3 okt, 2012 18:59 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Ida S: Skrivet av Solkatten: Skrivet av Ida S: Aaaaah men jag vet inte men åh jag är så ambivalent jag är jättenöjd men samtidigt rädd ;_; Scared of what? Of publicing le fandom fanfic Tror du verkligen att Mugglisarna är så elaka? "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 3 okt, 2012 19:02 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen