@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
joel9324
Elev |
3 okt, 2012 18:35 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Ida S: Skrivet av Regulus: Skrivet av scarhead: Skrivet av Ida S: Jo, lägg ut den jag vill läsa omgJag skriver en fanfic där huvudpersonerna är olika fandoms :3 och alla bor i Tumblr House och jag blir riktigt nöjd men jag vet inte om jag kommer att våga lägga ut den någonstans. vilka fandoms? ^^ omg jag läser inte fanfictions, men det här låter awesome så jag skulle kunna göra ett undantag. ...om bbc sherlock är med Hittills är det karaktärerna: Potterhead, Sherlockian, Whovian, Tribute, Gleek, Starkid, Directioner, Belieber, Twihard, Jedhead, Foody och Hipster. (Snarare en Tumblr-fanfic egentligen men w/e. Foody står för alla matbloggar, och Hipster råkade bli enda karaktären som är en kille men ååh alla mina planer för honom och allihop ♥ ) Fandoms som också ska vara med: The Avengers, Supernatural, Merlin, LotR, My Little Pony. Men jag har inte så jättebra koll på vad de fansen kallar sig! Mfl, har jag missat någon fandom som borde vara med? Den ser ut att vara epic. xD "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 3 okt, 2012 18:36 |
|
joel9324
Elev |
3 okt, 2012 18:40 |
|
Ida S
Lärare |
Aaaaah men jag vet inte men åh jag är så ambivalent jag är jättenöjd men samtidigt rädd ;_;
"we live together, and harry does all the cooking." 3 okt, 2012 18:40 |
|
Borttagen
|
Ida S Narnia!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! please... :3
3 okt, 2012 18:42 |
|
Ida S
Lärare |
"we live together, and harry does all the cooking." 3 okt, 2012 18:43 |
|
Borttagen
|
3 okt, 2012 18:43 |
|
Solkatten
Elev |
Det ösregnar verkligen
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 3 okt, 2012 18:45 |
|
DarkBells
Elev |
Idag... Var den bästa dagen i mitt liv! Typ. ♥
Jag blev ihop med Ruben klockan 14.55 denna dag! Helt crazy happy jag är just nu... Och så började jag skrika inombords när han frågade om vi skulle gå på bio på fredag! GAAAAHH! ♥
3 okt, 2012 18:45 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Ida S: Aaaaah men jag vet inte men åh jag är så ambivalent jag är jättenöjd men samtidigt rädd ;_; Scared of what? "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 3 okt, 2012 18:46 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen