@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
LunaLovegood1
Elev |
Skrivet av Nymfadora Tonks: Skrivet av LunaLovegood1: Skrivet av Nymfadora Tonks: Men chai latte är typ som te med skummad mjölk och härliga saker Ja meb det smakar fortfarande kaffe Nej! Och kaffe är gott xD ♥ Skrivet av Nymfadora Tonks: Skrivet av LunaLovegood1: Skrivet av Nymfadora Tonks: Men chai latte är typ som te med skummad mjölk och härliga saker Ja meb det smakar fortfarande kaffe Nej! Och kaffe är gott xD ♥ JAG HÅLLER MIG TILL TE NU ♥
3 okt, 2012 17:13 |
|
Nymfadora Tonks
Elev |
Skrivet av LunaLovegood1: Skrivet av Nymfadora Tonks: Skrivet av LunaLovegood1: Skrivet av Nymfadora Tonks: Men chai latte är typ som te med skummad mjölk och härliga saker Ja meb det smakar fortfarande kaffe Nej! Och kaffe är gott xD ♥ Skrivet av Nymfadora Tonks: Skrivet av LunaLovegood1: Skrivet av Nymfadora Tonks: Men chai latte är typ som te med skummad mjölk och härliga saker Ja meb det smakar fortfarande kaffe Nej! Och kaffe är gott xD ♥ JAG HÅLLER MIG TILL TE NU ♥ Okej då... 3 okt, 2012 17:14 |
|
cirklar
Elev |
Jag känner mig som den enda i hela världen som faktiskt vill ha matte. Jag blev faktiskt lite ledsen när jag började i tvåan på gymnasiet och upptäckte att vi inte skulle ha matte längre. Men snart kanske jag får det ändå. Då blir jag glad!
MVH Den enda teatereleven på skolan
3 okt, 2012 17:26 |
|
Solkatten
Elev |
Så tråkigt att alla nu för tiden verkar röka. -.- Mer än hälften av dagens ungdomar verkar ju göra det... :c
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 3 okt, 2012 17:34 |
|
Borttagen
|
Såg just videon där Justin Bieber spyr på scen... o_O
3 okt, 2012 17:37 |
|
Celebikai
Elev |
3 okt, 2012 17:40 |
|
Consectetuer
Elev |
Är stolt över mig själv för att jag gick/sprang 6 km på 48 minuter ;3
3 okt, 2012 17:44 |
|
Borttagen
|
Jag vill lära mig spela gitarr, men vi har bara en 30 år gammal gitarr som bokstavligen stämmer ur sig när man petar på den :C
3 okt, 2012 17:46 |
|
EmahS
Elev |
Okey. Nu har jag gått ut och gått 3 dagar av 7. bara 4 kvar.
och kanske jag tar en tur på cross-trainern ikväll.
3 okt, 2012 18:00 |
|
Ida S
Lärare |
Jag skriver en fanfic där huvudpersonerna är olika fandoms :3 och alla bor i Tumblr House och jag blir riktigt nöjd men jag vet inte om jag kommer att våga lägga ut den någonstans.
"we live together, and harry does all the cooking." 3 okt, 2012 18:03 |
Du får inte svara på den här tråden.









Mugglarportalen