@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Bara fr att jag tog en banan får jag inte vara på mugglis
3 okt, 2012 17:04 |
|
LunaLovegood1
Elev |
Skrivet av HannaPanna: LunaLovegood1, duh, det var ju faktiskt du som skrev att det var du OCH jag som upptäckte det JAG VET.
3 okt, 2012 17:04 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Neeyum: Skrivet av Borttagen: HOLY FREAKIN' FUCK! Äntligen någon annan som vet vem de är ♥ Brukar sitta och fangirlar vilket leder till att mina kompisar tycker jag är konstig, för att de är inte intresserade av x-factor och inte orkar kolla upp dem på youtube :c OMFG HI SISTAH george alltså orkar inte Hello therejag älskar George's leende ♥ (and of course the rest of his body.. Wait who said that?) 3 okt, 2012 17:04
Detta inlägg ändrades senast 2012-10- 3 kl. 17:06
|
|
HannaPanna
Elev |
Skrivet av LunaLovegood1: Skrivet av HannaPanna: LunaLovegood1, duh, det var ju faktiskt du som skrev att det var du OCH jag som upptäckte det JAG VET. GOODIE.
3 okt, 2012 17:05 |
|
Nymfadora Tonks
Elev |
Ååå nu blev Nellie sugen på chai latte
3 okt, 2012 17:06 |
|
LunaLovegood1
Elev |
3 okt, 2012 17:07 |
|
Nymfadora Tonks
Elev |
Men chai latte är typ som te med skummad mjölk och härliga saker 3 okt, 2012 17:08 |
|
Borttagen
|
Banan är gott
3 okt, 2012 17:08 |
|
LunaLovegood1
Elev |
Skrivet av Nymfadora Tonks: Men chai latte är typ som te med skummad mjölk och härliga saker Ja meb det smakar fortfarande kaffe
3 okt, 2012 17:09 |
|
Nymfadora Tonks
Elev |
Skrivet av LunaLovegood1: Skrivet av Nymfadora Tonks: Men chai latte är typ som te med skummad mjölk och härliga saker Ja meb det smakar fortfarande kaffe Nej! Och kaffe är gott xD ♥ 3 okt, 2012 17:11 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen