@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Neeyum
Elev |
Skrivet av Borttagen: HOLY FREAKIN' FUCK! Äntligen någon annan som vet vem de är ♥ Brukar sitta och fangirlar vilket leder till att mina kompisar tycker jag är konstig, för att de är inte intresserade av x-factor och inte orkar kolla upp dem på youtube :c OMFG HI SISTAH george alltså orkar inte 3 okt, 2012 16:49 |
|
Ginny00
Elev |
Skrivet av LunaLovegood1: Skrivet av HannaPanna: Owo jag och LunaLovegood1 upptäckte nyss att Ginny00 har 5727 inlägg och +527 tummar hahahah xD Dude, jag upptäckte det ^*^ ....stalkar ni mig ?? 3 okt, 2012 16:50 |
|
EmahS
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av EmahS: Idag fyller min morfar 75. Skrev precis grattis till honom på facebook borde kanske ringa om en stund också. för han är inte så aktiv på sin fb Ofta din mofar ha fb? Min mormor och morfar eller farmor har ens en dator haha han är cool. men han är inte direkt aktiv. han har den mest för att kolla lite hah. Tror aldrig han skrivit något. förutom typ grattis till någon som fyller år.
3 okt, 2012 16:50 |
|
LunaLovegood1
Elev |
Skrivet av Ginny00: Skrivet av LunaLovegood1: Skrivet av HannaPanna: Owo jag och LunaLovegood1 upptäckte nyss att Ginny00 har 5727 inlägg och +527 tummar hahahah xD Dude, jag upptäckte det ^*^ ....stalkar ni mig ?? Verkar vara fixat nu
3 okt, 2012 16:51 |
|
Borttagen
|
Skrivet av EmahS: Skrivet av Borttagen: Skrivet av EmahS: Idag fyller min morfar 75. Skrev precis grattis till honom på facebook borde kanske ringa om en stund också. för han är inte så aktiv på sin fb Ofta din mofar ha fb? Min mormor och morfar eller farmor har ens en dator haha han är cool. men han är inte direkt aktiv. han har den mest för att kolla lite hah. Tror aldrig han skrivit något. förutom typ grattis till någon som fyller år. Jo, men han har förmodligen en dator. 3 okt, 2012 16:52 |
|
EmahS
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av EmahS: Skrivet av Borttagen: Skrivet av EmahS: Idag fyller min morfar 75. Skrev precis grattis till honom på facebook borde kanske ringa om en stund också. för han är inte så aktiv på sin fb Ofta din mofar ha fb? Min mormor och morfar eller farmor har ens en dator haha han är cool. men han är inte direkt aktiv. han har den mest för att kolla lite hah. Tror aldrig han skrivit något. förutom typ grattis till någon som fyller år. Jo, men han har förmodligen en dator. Jepp. Han köpte min gamla när jag slutade gymnasiet. 3 år gammal, och superdålig batteritid. Men för honom är den kanon!
3 okt, 2012 16:54 |
|
Borttagen
|
Skrivet av EmahS: Skrivet av Borttagen: Skrivet av EmahS: Skrivet av Borttagen: Skrivet av EmahS: Idag fyller min morfar 75. Skrev precis grattis till honom på facebook borde kanske ringa om en stund också. för han är inte så aktiv på sin fb Ofta din mofar ha fb? Min mormor och morfar eller farmor har ens en dator haha han är cool. men han är inte direkt aktiv. han har den mest för att kolla lite hah. Tror aldrig han skrivit något. förutom typ grattis till någon som fyller år. Jo, men han har förmodligen en dator. Jepp. Han köpte min gamla när jag slutade gymnasiet. 3 år gammal, och superdålig batteritid. Men för honom är den kanon! datorn jag har just nu är egenligen farmors nu när jag änker efter. men eftersom hon inte ens vet hur man sätter på den så fick jag den. 3 okt, 2012 16:55 |
|
HannaPanna
Elev |
3 okt, 2012 16:55 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Emme Lestrange: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Emme Lestrange: Min morborors min när han fick reda på att jag köpt American Psycho på DVD är obeskrivlig och kommer aldrig att glömmas. AMERICAN PSYCHO! ♥ Spoiler: Tryck här för att visa! Gissa vad du fick mig att vilja se nu? Spoiler: Tryck här för att visa! WATCH IT. I SHALL! 3 okt, 2012 17:02 |
|
Nymfadora Tonks
Elev |
3 okt, 2012 17:03 |
Du får inte svara på den här tråden.















Mugglarportalen